• loffes

Brösten när tjejer kramas

Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.

Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.
    Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, eller
    är brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...

Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samt
    om den man kramar har stora/små bröst.

• Svar på tråden Brösten när tjejer kramas
  • banansmoothie

Jag hade aldrig tänkt på det innan min syster sa att hon inte ville krama mig för att jag hade för stora bröst och det kändes fel. Jag har iofs tänkt på det nån gång när jag kramar min bästa kompis som är rätt storbystad, men jag har inte reflekterat över det när jag kramat mina killkompisar. Jag som älskar att kramas ordentligt . Nu tror de säkert att jag vill ha dem allihopa hahaha .

• loffes

Nu är det ju inte så att jag alltid tänker på detta när jag kramas. Detta är mer
    när man ser två tjejer kramas. När man kan studera och på lite håll iakta, då
    sätter man fantasin i rörelse. Hur skulle den där kramen se ut utan kläder.

Fyra mjuka bröst med mjuk len hud som långsamt trycks mot varandra,
    man ser hur de putar ut år sidan under det mjuka trycket. Ser deras glada
    ögon och som tittar på varandra, munnen nära. Mjuka glansiga och lätt
    fuktiga läppar som möts...

Faan! Inte den här gången heller...Å så vaknar man och tar en sipp till ur ölen.

• Idancealone

haha det var en bra fråga!

har aldrig tänkt det dock =)
    men nu kommer jag börja göra det! :D
    fast en sak jag inte gillar är när andra tjejjer står nära och deras bröst rör ens arm typ.
    fattar ni? om dom lutar sig lite mot en?
    och då menar jag inte att/när dom gör det med flit utan känner vissa (hetro vad jag vet) som inte verkar tänka på det.
    jag är själv bi och ihop med en tjej och hennes bröst gillar jag så klart men inte andras.
  • Puffpinglan
    loffes skrev 2009-08-19 16:41:04 följande:
    Nu är det ju inte så att jag alltid tänker på detta när jag kramas. Detta är mer när man ser två tjejer kramas. När man kan studera och på lite håll iakta, då sätter man fantasin i rörelse. Hur skulle den där kramen se ut utan kläder. Fyra mjuka bröst med mjuk len hud som långsamt trycks mot varandra, man ser hur de putar ut år sidan under det mjuka trycket. Ser deras glada ögon och som tittar på varandra, munnen nära. Mjuka glansiga och lätt fuktiga läppar som möts... Faan! Inte den här gången heller...Å så vaknar man och tar en sipp till ur ölen.
    {#lang_emotions_laughing}Fint beskrivet! Du får väl ta och förverkliga din fantasi någon gång!
    Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • linjes
    loffes skrev 2009-08-19 16:41:04 följande:
    Nu är det ju inte så att jag alltid tänker på detta när jag kramas. Detta är mer när man ser två tjejer kramas. När man kan studera och på lite håll iakta, då sätter man fantasin i rörelse. Hur skulle den där kramen se ut utan kläder. Fyra mjuka bröst med mjuk len hud som långsamt trycks mot varandra, man ser hur de putar ut år sidan under det mjuka trycket. Ser deras glada ögon och som tittar på varandra, munnen nära. Mjuka glansiga och lätt fuktiga läppar som möts... Faan! Inte den här gången heller...Å så vaknar man och tar en sipp till ur ölen.
  • Neko

Har inte så mycket känsel där och så har man ju kläder på sig så det känns inte så mycket. Men ifall det var en tjej man var tänd på och man hade mycket urringade kläder, då skulle jag nog tänka på det =P

• Anonym (jadå)

Jag har en vän som har silicon och därför ganska stora och jag har stora (utan silicon), hon brukar kramas väldigt hårt och länge vilket blir ganska obehagligt för min del. Vet inte om hon tänker på det men jag tycker det känns konstigt! Sen tycker jag också att det känns konstigt när kvinnor ställer sig så att deras bröst nuddar mig!

• LillaTanten

Jag är extremt hetero och därför har andra kvinnors bröst inte mer sexuell laddning för just mig än tex deras näsor eller fötter så jag har aldrig ens tänkt på saken......

• Legewiel
    Anna Paulita skrev 2009-08-19 11:00:31 följande:
    Jag har aldrig funderat på det. Däremot har jag funderat på om män reflekterar över det när de kramar en kvinna.
    Det har jag också undrat, som någon annan sa tidigare i tråden så antar jag att det är därför som män kramas så "löst"...för att de är rädda för att uppfattas som närgångna när de tror att alla bryr sig om bröst som de själva uppenbarligen gör!

Själv tänker jag aldrig på det faktiskt, men precis som TyskMamma har jag en massa konstiga frågor om män, så det brukar jag störa min sambo med... Han är oftast lika oförstående inför dem som jag är i denna "bröstfråga"
  • Thaleya

Jag brukar bara kramas jag tänker eller märker inte vidare mycket om det nuddas eller inte. Kanske om jag kramar någon om vi både är i bikini men annars skulle jag inte tänka på det. Jag brukar kramas ganska nära och hårt men det är för att jag vill att kramen ska vara och förmedla äkthet. Så brösten nuddar säkert men det är som sagt inget jag tänker eller bryr mig om :p

Svar på tråden Brösten när tjejer kramas