• loffes

Brösten när tjejer kramas

Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.

Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.
    Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, eller
    är brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...

Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samt
    om den man kramar har stora/små bröst.

• Svar på tråden Brösten när tjejer kramas
  • Anonym (...)
    multivitaminjuice skrev 2009-08-18 21:29:01 följande:
    Tänker killar på att dom nuddar varandras skrev när (om) de kramas? är de något de tänker på eller är det som en kroppsdel vilken som helst? är det olika beroende på hur stor kuk man har eller hur stor kuk den man kramar har? OnT: nej det är inget jag tänker på när jag kompiskramas, hade jag varit homo/bi så hade jag nog tänkt på det när jag kramade ett potentiellt ragg/flirt men inte annars.
    Dagen bästa
  • Anonym
    Xeroina skrev 2009-08-18 21:42:35 följande:
    Fan! nu kommer jag inte kunna krama nån utan att tänka på mina bröst
    Sweet
  • Anonym (storbystad)

Det är faktiskt lite besvärligt för två storbystade tjejer att kramas, man kommer lixåm inte åt den andra personen. Och kindpussar funkar inte heller, om inte den ena är väldigt lång eller om personerna traskar runt från sida till sida.

• Vassandra
    loffes skrev 2009-08-18 20:38:58 följande:
    Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, ellerär brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samtom den man kramar har stora/små bröst.
    Nej, väninnor emellan så reflekterar jag inte över det.
    Däremot om det är en tjej som jag gillar så blir varje fysisk rörelse något av vikt för mig.

Anonym (storbystad) skrev 2009-08-18 23:54:44 följande:
    Det är faktiskt lite besvärligt för två storbystade tjejer att kramas, man kommer lixåm inte åt den andra personen.
    Ja, detta är sant i många fall.
  • Anonym
    Vassandra skrev 2009-08-19 00:05:51 följande:
    Nej, väninnor emellan så reflekterar jag inte över det.Däremot om det är en tjej som jag gillar så blir varje fysisk rörelse något av vikt för mig.Anonym (storbystad) skrev 2009-08-18 23:54:44 följande:
    Ja, detta är sant i många fall.
    Och här satt jag och tänkte att det vore coolt att höra vad du tycker om saken - du brukar inte skämmas för dig menar jag
  • Vassandra
    Anonym skrev 2009-08-19 00:09:48 följande:
    Och här satt jag och tänkte att det vore coolt att höra vad du tycker om saken - du brukar inte skämmas för dig menar jag
    Jag då fick du som du ville då. Men vem är du då, du anonyme? Du verkar ha läst något av mina andra inlägg. Ta av dig masken nu och visa vem du är ;)
  • Bjornis

Haha. Kul tanke. Både TS och multivinaminjuices. Jag kan tänka på tjejers bröst när jag kramar nån, fast bara om det är nån storbystad. Kan inte påstå att det är nåt jag tänker på när jag kramar mina vänner. Fast det har jag säkert gjort.

• Anonym

har aldrig tänkt på att brösten trycks emot varandras... shit pommes fritt, orka bry sig

• Anonym (bibbi)

Faktiskt tror jag aldrig jag tänkt på det. Och jag ser mig ändå som bisexuell:)

Tycker dock inte att det var en fånig fråga, utan gasnka intressant. Ska nog tänka mer på det när jag kramas hädanefter:D

Svar på tråden Brösten när tjejer kramas