• socute

uggs uggs uggs!!

Nu har jag en viktig fråga! Jag tänker införskaffa Uggs såhär till Hösten och fyra månader in på graviditeten så känns dom väldigt önskvärda!
    Jag satt nämnligen på H&M´s sida och skulle kika på mammakläder då jag såg en modell med Uggs. Dom såg så himla bekväma ut så nu vill jag ha ett par själv!!

Nu till frågan:
    Hur är dom i strl?

Jag har själv 37 . Ska jag ta strl 37 och hoppas på att dom passar elelr bör man ta en size mindre än man har? Dom ser rätt rymliga ut!

Vad tror ni?

• Svar på tråden uggs uggs uggs!!
  • Jossii

Ni som köpt från utländska sidor, har det blivit något billigare? Vad har frakten gått på? fick ni betala ngn tullavgift?

Kom gärna med ännu fler länkar =)

• Frk Svår
    Jossii skrev 2009-10-22 21:30:28 följande:
    Ni som köpt från utländska sidor, har det blivit något billigare? Vad har frakten gått på? fick ni betala ngn tullavgift? Kom gärna med ännu fler länkar =)
    Ingen tullavgift inom EU väl?
  • High Heel Bitch
    Jossii skrev 2009-10-22 21:30:28 följande:
    Ni som köpt från utländska sidor, har det blivit något billigare? Vad har frakten gått på? fick ni betala ngn tullavgift? Kom gärna med ännu fler länkar =)
    Jag betalade 55 Euro paret för mina ingen tull på dessa.
  • Frk Svår

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:32:33 följande:

Jag betalade 55 Euro paret för mina ingen tull på dessa.
    Var?
  • Samsmamma
    socute skrev 2009-08-21 00:16:49 följande:
    HIttade svensk sida också, men med utländska strl så antagligen skickas dom från utlandet, fri frakt men det gick endå på 1900 spänn.
    det kostar de i affären, har sett både i Uppsala och Sthlm. Tycker du ska försöka hitta någon affär som har dem så att du kan prova storlek.. det är ju trots allt mycket pengar. Jag som har breda vader med strl 38 fick plats lagom i strl 7 om jag inte minns fel....
  • High Heel Bitch

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:34:26 följande:

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:32:33 följande: Var?
    Här beställde jag ifrån denna modell: www.natureshop.co.nz/Products/products.asp

Ser nu att de höjt priset lite, men jag betalade 55 Euro då i alla fall.
  • High Heel Bitch

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:37:10 följande:

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:34:26 följande: Här beställde jag ifrån denna modell: www.natureshop.co.nz/Products/products.asp... Ser nu att de höjt priset lite, men jag betalade 55 Euro då i alla fall.
    Trög jag är det beror säkert på att de börjar bli populära igen och att det snart är snö ute, alltså att de höjt priset lite.
  • Frk Svår

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:37:10 följande:

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:34:26 följande: Här beställde jag ifrån denna modell: www.natureshop.co.nz/Products/products.asp... Ser nu att de höjt priset lite, men jag betalade 55 Euro då i alla fall.
    Ahaa, inte äkta UGG men de kanske är fluffiga och gosiga iaf. De var ju iaf billigare.
  • Samsmamma

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:39:11 följande:

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:37:10 följande: Ahaa, inte äkta UGG men de kanske är fluffiga och gosiga iaf. De var ju iaf billigare.
    det finns ett annat märke också som är liiite billigare än ugg men verkar ändå ha samma kvalitet... någonting med Canada hette det... canadian.. nånting kanske.

Är inte till så mycket hjälp, sorry :)
  • Frk Svår
    Samsmamma skrev 2009-10-23 18:41:05 följande:
    Frk Svår skrev 2009-10-23 18:39:11 följande: det finns ett annat märke också som är liiite billigare än ugg men verkar ändå ha samma kvalitet... någonting med Canada hette det... canadian.. nånting kanske. Är inte till så mycket hjälp, sorry :)
    Har beställt ett par Shepherd från Ellos.se så jag är inte ute efter några UGG-liknande skor just nu men tips är ju alltid bra att få. Hade gärna köpt ett par äkta men ekonomin tillåter inte det
Svar på tråden uggs uggs uggs!!