• socute

uggs uggs uggs!!

Nu har jag en viktig fråga! Jag tänker införskaffa Uggs såhär till Hösten och fyra månader in på graviditeten så känns dom väldigt önskvärda!
    Jag satt nämnligen på H&M´s sida och skulle kika på mammakläder då jag såg en modell med Uggs. Dom såg så himla bekväma ut så nu vill jag ha ett par själv!!

Nu till frågan:
    Hur är dom i strl?

Jag har själv 37 . Ska jag ta strl 37 och hoppas på att dom passar elelr bör man ta en size mindre än man har? Dom ser rätt rymliga ut!

Vad tror ni?

• Svar på tråden uggs uggs uggs!!
  • Kicki86girl

UGGs är väldigt rymliga och jag fick gå ner en storlek i de skorna (har 39 i vanliga fall och fick köpa 38) i mina Uggs från MrsH

• pelle123

min dotter har ett par skitcoola rosa, ska fråga henne om dom är sköna när det är dags att använda dom. Men dom är ju jäkligt mjuka så någon strl mindre än din normala är nog att föredra...

• Fratris

Ska du införskaffa äkta Uggs? För jag har två par äkta och ett par som ser ut som Uggs (alltså modellen, men de har inget fejk-Uggsmärke på baksidan) och kan säga att de äkta är väääldigt rymliga. Gå definitivt ner en strl (jag gick faktiskt ned 2!)

• Fratris

Oj glömde säga att "fejk" Ugg:sen är ganska "true to size".

• socute

Tänkte köpa äkta=).. men jag måste ju beställa, så om jag har 37 nu å går ned till 36 då? kanske det räcker?

• MysTic PrincesS

Hm, de kan bara använda på hösten vid hyfsat milt väder o inget regn eller?

Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Kärleksmums

Jag gick ner 2 storlekar. Beställ från en amerikansk sida, dom är jättebilliga där. Köpte mina för 500 kr i L.A. Har du möjlighet att prova nånstans innan du beställer? Om inte så skulle jag gått ner en storlek

• socute
    Kärleksmums skrev 2009-08-20 20:52:40 följande:
    Jag gick ner 2 storlekar. Beställ från en amerikansk sida, dom är jättebilliga där. Köpte mina för 500 kr i L.A. Har du möjlighet att prova nånstans innan du beställer? Om inte så skulle jag gått ner en storlek
    Sicket jävla tjorv
  • Frk Svår

Snor tråden lite

Är också lite sugen men vilken färg? Funderar på mellanbrun eller mörkbrun...

Svar på tråden uggs uggs uggs!!