• majsing

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

Fikatråd för oss förstföderskor i linköping som har fött/väntar sommarbarn i år.
    Vi träffas ungefär en gång i veckan antingen på ett fik eller hemma hos någon.

Vi som hänger här är:
    20 apr- Majsing (Maja födde dottern Ylva)
    11 maj- Isabella (Bella födde dottern Tilde)
    2 juli- LisaPi (Lisa födde dottern Lily)
    5 juli- Hannas (Hanna födde dottern Alicia)
    2 aug- Emmpe030 (Emma födde sonen Lucas)
    6 aug- MiaÅRoger (Mia födde dottern Vilma)
    14 sep- thelifesaviour (Sanna)
    18 Sep- Elin Wideslätt (Elin)
    23 sep- Ceciliasplace (Cissi)

• Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3
  • MiaÅRoger

va dumt att det blev onsdagar :P Babysången här är på onsdagar mellan 9-11.30 så jag kan inte komma då :(

• thelifesaviour

Nu börjar jag känna mig redo att ta mig ut utanför dörren, vore trevligt att ses. Stina ser fram emot att få träffa alla sina små vänner. :)

• emmpe030

jaha det var ju inte bra att dagen inte funkar... vi kanske ska fundera på en annnan dag i fortsättningen då? jag kan alla utom torsdagar

tisdagar kanske... är iofs babysim då? funkar d med både träff o babysim samma dag lr ska man ta en annan dag?

jag o lucas kommer iaf nu på onsdag förhoppningsvis får jag med frida o hennes Saga oxå!

• thelifesaviour
    emmpe030 skrev 2009-09-14 21:37:45 följande:
    jaha det var ju inte bra att dagen inte funkar... vi kanske ska fundera på en annnan dag i fortsättningen då? jag kan alla utom torsdagar tisdagar kanske... är iofs babysim då? funkar d med både träff o babysim samma dag lr ska man ta en annan dag? jag o lucas kommer iaf nu på onsdag förhoppningsvis får jag med frida o hennes Saga oxå!
    Jag hoppas att jag kommer med nu på ondag också, vet dock inte om jag vågar mig på att åka buss med henne än.. :)
  • Hanna S

Ska bli skoj å träffa er sanna & stina =)

ni som har sim på Tisdagar kan ju känna efter, om vi skulle byta dag.

• thelifesaviour

Om vi inte kan åka till Hanna imorgon (jag vågar inte ta med lillstina till förkylning) så får ni gärna komma hit en sväng om ni vill! :)

• MiaÅRoger

hallå, har elin fått sin bebis nu? varför är det ingen som säger nåt??
    Grattis Elin isf!

• thelifesaviour
    MiaÅRoger skrev 2009-09-17 10:49:51 följande:
    hallå, har elin fått sin bebis nu? varför är det ingen som säger nåt?? Grattis Elin isf!
    Jag vet inte, har hon det? Igångsättning igår, men det kan ju ta tid. Hoppas hon fått bebis. Grattis isåfall!
  • emmpe030

oj förlåt. kl 4 natten till igår kom Nicole! vägde runt fyra kilo o va 52 lång! söt! trodde lisa skulle vidarebefodra mms

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3