• majsing

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

Fikatråd för oss förstföderskor i linköping som har fött/väntar sommarbarn i år.
    Vi träffas ungefär en gång i veckan antingen på ett fik eller hemma hos någon.

Vi som hänger här är:
    20 apr- Majsing (Maja födde dottern Ylva)
    11 maj- Isabella (Bella födde dottern Tilde)
    2 juli- LisaPi (Lisa födde dottern Lily)
    5 juli- Hannas (Hanna födde dottern Alicia)
    2 aug- Emmpe030 (Emma födde sonen Lucas)
    6 aug- MiaÅRoger (Mia födde dottern Vilma)
    14 sep- thelifesaviour (Sanna)
    18 Sep- Elin Wideslätt (Elin)
    23 sep- Ceciliasplace (Cissi)

• Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3
  • majsing

Måste få skriva av mig lite bara. Nu när magnus skulle gå på föräldraledighet så skulle vi få så mycket tid tillsammans att mysa och bara göra saker som familj. Det började igår med att lilla klumpen blir sjuk. Så istället för tusen olika utflykter och mys är vi fast med en 38,8grader varm bebis med ont i halsen som inte vill äta, inte vill suga på nappen och skriker bara för att det gör ont när hon skriker. trevlig start, eller hur damer?!

• thelifesaviour
    majsing skrev 2009-08-24 09:36:49 följande:
    Måste få skriva av mig lite bara. Nu när magnus skulle gå på föräldraledighet så skulle vi få så mycket tid tillsammans att mysa och bara göra saker som familj. Det började igår med att lilla klumpen blir sjuk. Så istället för tusen olika utflykter och mys är vi fast med en 38,8grader varm bebis med ont i halsen som inte vill äta, inte vill suga på nappen och skriker bara för att det gör ont när hon skriker. trevlig start, eller hur damer?!
    Huvva! Era stackare! Hoppas hon tillfrisknar den lilla raringen.

Själv har ajg ett sånt tryck neråt att jag knappt kan röra mig och det gör så ont. Ser fram emot onsdag så jag kan få lite klarare svar kanske.
  • Hanna S

Då får vi se då Sanna,.
    lycka till på Onsdag nu..

Fy så tråkigt Maja, men kan han inte spara dom dagarna, och jobba denna vecka?
    men de kanske är skönt att ha han hemma när hon är sjuk,

• majsing

Jag jobbar ju några av dagarna, så då blir det bekvämast om han är hemma, jag är ju skriveen så att jag kan hoppa in på studs om någon blir sjuk.

• LisaPI

Hejsan girls!
    Tänkte föreslå en tripp/fika på Ikano (vart får vi annars plats med alla vagnar liksom? ) på torsdag.

Ikano torsdag 3/9 kl.13
    Lisa & Lily

• MiaÅRoger

Grattis Sanna! Hoppas allt gick bra och planerat som det var tänkt NU får du också snusa på bebis!

• MiaÅRoger

Ikano torsdag 3/9 kl.13
    Lisa & Lily
    Maja & Ylva
    Hanna & Alicia
    Mia & Vilma

Jag hör av mig till nån av er om vart vi ska mötas. Är inte så hemma på Ikano

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3