• majsing

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

Fikatråd för oss förstföderskor i linköping som har fött/väntar sommarbarn i år.
    Vi träffas ungefär en gång i veckan antingen på ett fik eller hemma hos någon.

Vi som hänger här är:
    20 apr- Majsing (Maja födde dottern Ylva)
    11 maj- Isabella (Bella födde dottern Tilde)
    2 juli- LisaPi (Lisa födde dottern Lily)
    5 juli- Hannas (Hanna födde dottern Alicia)
    2 aug- Emmpe030 (Emma födde sonen Lucas)
    6 aug- MiaÅRoger (Mia födde dottern Vilma)
    14 sep- thelifesaviour (Sanna)
    18 Sep- Elin Wideslätt (Elin)
    23 sep- Ceciliasplace (Cissi)

• Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3
  • Ceciliasplace

Nu hänger jag inte med... Har Sanna fått ut sin lilla bebbe nu?
    Kram

• MiaÅRoger

Japp! I tisdags var det väl tror jag. En liten Stina Anna Maria på 2300g nånting. :)

• Ceciliasplace

jaha, vad roligt.. Grattis Zanna.. det går så fort nu.. Jag har två veckor kvar och jag var väl typ sist ut...:) Sedan kankse jag kan joina er med barnvagnen. har ju varit riktigt kass med gravidfikan men har lyckats ha fulla dagar varje gång... Kramen

• majsing

Hej damer!
    Skulle bara höra hur ni har det i början av nästa vecka. Saknar sjukt mycket att prata med er.

• MiaÅRoger

Ja det är dålig aktivitet här inne! (Ni i samma stad kan ju träffas varje dag om ni vill, era lyckostar, men jag kan bara hänga på forumet för att veta va ni håller på med.) :-P Jag tycker vi drar ihop en fika i början av nästa vecka, gärna i Ikano igen för det var så smidigt. Sen åker vi till Sundsvall på torsdagen eller fredagen.

Fika Ikano dag? tid?

Mia & Vilma

• LisaPI

Hallå där
    Vi bestämde hemma hos Bella i onsdags att vi skulle hem till Hanna på onsdag, onsdagar is the shitkom vi nämligen på...så slänger in en liten lista här

Hos Hanna, onsdag 16/9 12.00 (tror jag vi sa iaf)
    Lisa & Lily

• thelifesaviour

Vi får se om vi kan komma, vi har just varit inlagda på special-bb i två dygn. Grodan har inte riktigt velat äta, har varit så trött av gulsot. Nu äter hon dock, men vi får varva med ersättning, även fast jag tycker att hon ammar som en tok.

• majsing

Vi ska försöka komma. men ska upp och ta blodprov på klumpen på måndag om allergi, det borde ju inte vara något problem med att komma, men lovar inget exakt.

• Ceciliasplace

hej tjejer... jag var på bb idag och fick veta att jag fått graviditetsklåda.. tack hanna för tipset hade aldrig kunnat tänka mig att lite utslag på magen kunde vara nått farligt. Men jag fick även vet att jag öppnat mig en cm.. Det är ju alltid en början... Håll tummarna för att jag också får en lite knodd snart.. väntan börjar bli tråkig och väldigt skrämmande... vet faktiskt inte om jag vill/vågar föda länge..:) Typiskt...

kramen

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3