• Anonym (Nyfiken)

Dildo med sugpropp

Hej
    Jag är singel för tillfället och såg på nätet en dildo med sugpropp.
    Är de bra?
    Vad har ni för erfarenheter?

/A

• Svar på tråden Dildo med sugpropp
  • Anonym
    Anonym (skönt!) skrev 2009-08-21 18:00:55 följande:
    Köp absolut en sån som alternativ och komplement till dina andra dildosar. Det är jätteskönt och man kan faktiskt knulla sig själv rätt bra med dem. Jag har använt mina på golvet eller på en stol och ridit på det eller satt den på kylskåpet och tagit mig själv bakifrån så att säga. Skitskönt! Jag har också provat att sätta fast den lite snett uppåt och legast i missionären på det. Det var makalöst härligt. Då kunde jag verkligen känna att jag knullade dildosen. Skönt som omväxling till vanliga dildosar som man måste använda med händerna. Och varför inte prova att köpa en buttplugg samtidigt så kan du verkligen bli uppfylld på egen hand
    Blir lite nyfiken på hur du satte den för att kunna knulla den i missionärsställning....
  • Anonym (skönt!)

Alltså, jag fick fast den snett vid en tröskel och sen red jag först och lutade mig sen framåt och stödde mig på knän och armar och kunde jucka i något slags omvänd missionär, där jag försökte röra mig mer som en man. Det var väl kanske en variant av ridning men det stimulerade klittan otroligt skönt!

• Anonym (mmm)

Gick in på nätet o beställde mig en sådan direkt efter ja sett denna tråden..
    Nu ska de hända grejer ;)

• Anonym (skönt!)

googla på dildo med sugpropp, det finns massor av varianter i sexbutikerna on-line

Anonym (mmm) skrev 2009-08-27 21:03:01 följande:

Gick in på nätet o beställde mig en sådan direkt efter ja sett denna tråden.. Nu ska de hända grejer ;)
    och du måste berätta hur det gick...
    ;)
  • Anonym (**************)

Var försiktiga med de dildorna.
    De kan suga ut hela livmodern.

• Anonym

Suga ut hela livmodern...???
    Vad menar du?

• Knasis
    Anonym (**************) skrev 2009-08-27 21:31:17 följande:
    Var försiktiga med de dildorna. De kan suga ut hela livmodern.
    {#lang_emotions_laughing}
    Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • Anonym
    Var försiktiga med de dildorna. De kan suga ut hela livmodern.
     hur skulle det gå till menar du?
  • Anonym (skitbra!)
    Var försiktiga med de dildorna.De kan suga ut hela livmodern.
    Det var det roligaste jag hört,,,det var ingen dammsugare hon skulle ha:))
    Jag har två i olika storlekar och de är jättebra...mycket bättre än kaninen:)
Svar på tråden Dildo med sugpropp