• Anonym (Nyfiken)

Dildo med sugpropp

Hej
    Jag är singel för tillfället och såg på nätet en dildo med sugpropp.
    Är de bra?
    Vad har ni för erfarenheter?

/A

• Svar på tråden Dildo med sugpropp
  • Anonym (skönt!)

Anonym (skitbra!) skrev 2009-08-27 21:59:35 följande:

Det var det roligaste jag hört,,,det var ingen dammsugare hon skulle ha:)) Jag har två i olika storlekar och de är jättebra...mycket bättre än kaninen:)
    Hur använder du dem, vilka ställningar kör du?
  • Anonym (**************)

Okej, förlåt då.
    Jag skämtade bara om livmodern.

• Anonym (skitbra!)
    Anonym (skönt!) skrev 2009-08-27 22:03:00 följande:
    Anonym (skitbra!) skrev 2009-08-27 21:59:35 följande: Hur använder du dem, vilka ställningar kör du?
    Bakifrån i duschen, på en stol ridandes.
    golvet sittandes på
  • Anonym (mmm)

Ja lovar att tala om för er hur de gick efter första turen haha
    Den kommer nog me posten imon hoppas jag så man har lite spänning nu i helgen ;)

• Anonym (skönt!)

Anonym (skitbra!) skrev 2009-08-27 22:24:52 följande:

Bakifrån i duschen, på en stol ridandes. golvet sittandes på
    Mmm, det låter riktigt härligt!

En sån här är verkligen kvinnans bästa vän, haha
  • Anonym (undrar)

Har tänkt inhandla en dildo, min första till och med haha.
    Nu undrar jag det står ofta omkretts ( ett sånt där o med streck i ) 4, menar man då att om man mäter tvärs över är den 4 bred, för inte mäter man väl runt?
    Sedan vad ska man välja, vill ha en med sugplopp på men som är mjuk och böjlig... har som sagt aldrig haft en förut...

• turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-27 23:41:58 följande:

Har tänkt inhandla en dildo, min första till och med haha. Nu undrar jag det står ofta omkretts ( ett sånt där o med streck i ) 4, menar man då att om man mäter tvärs över är den 4 bred, för inte mäter man väl runt? Sedan vad ska man välja, vill ha en med sugplopp på men som är mjuk och böjlig... har som sagt aldrig haft en förut...
    Om du menar ett O med ett snett streck så är det diameter, inte omkrets. En penis med 4 cm omkrets skulle se ut som typ en lite större varmkorv. En normal kuk är typ 12 cm i omkrets i eregerat tillstånd. Det innebär strax under fyra centimeter i diameter. Så det låter väl lagom. Tänk bara på att för varje centimeter i diameter så ökar omkretsen med pi. Skillnaden är stor mellan 4 och 5 cm i diameter!
  • Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-27 23:54:16 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-27 23:41:58 följande: Om du menar ett O med ett snett streck så är det diameter, inte omkrets. En penis med 4 cm omkrets skulle se ut som typ en lite större varmkorv. En normal kuk är typ 12 cm i omkrets i eregerat tillstånd. Det innebär strax under fyra centimeter i diameter. Så det låter väl lagom. Tänk bara på att för varje centimeter i diameter så ökar omkretsen med pi. Skillnaden är stor mellan 4 och 5 cm i diameter!
    Tack för förklarandet, har ju inte lust att inhandla värsta falukorven
    Men vilket matreal ska man gå efter, det är ju inte alla där det står mjuka eller hårda stavar,...
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-27 23:59:48 följande:

Tack för förklarandet, har ju inte lust att inhandla värsta falukorven Men vilket matreal ska man gå efter, det är ju inte alla där det står mjuka eller hårda stavar,...
    Som snubbe, och ointresserad av att bli penetrerad, så upphör min kunskap med nördig matte.
  • Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:03:17 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-27 23:59:48 följande: Som snubbe, och ointresserad av att bli penetrerad, så upphör min kunskap med nördig matte.
    aha okej sorry
Svar på tråden Dildo med sugpropp