• Anonym (Nyfiken)

Dildo med sugpropp

Hej
    Jag är singel för tillfället och såg på nätet en dildo med sugpropp.
    Är de bra?
    Vad har ni för erfarenheter?

/A

• Svar på tråden Dildo med sugpropp
  • turgut

Men jag har en teori. Att om grejen liknar en naturlig pitt så känns den bättre. Och en naturlig pitt har en hård kärna med mjuk, sammetslen utsida. Jag skulle leta efter någonting som är typ strax över 12 cm, gjort av något som liknar våt människohud, kanske silikon.

Mina begränsade erfarenheter, alltså när jag har skött sådana maskiner för min kärleks blommas skull, säger mig också att metall och plast är ointressant. Såna material är för kalla och stela. Däremot är jag skeptisk till grejer som liksom är som geleråttor. Slembobbor.

Det finns säkert någon som har koll. Jag mest chansar här.

• Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:16:23 följande:
    Men jag har en teori. Att om grejen liknar en naturlig pitt så känns den bättre. Och en naturlig pitt har en hård kärna med mjuk, sammetslen utsida. Jag skulle leta efter någonting som är typ strax över 12 cm, gjort av något som liknar våt människohud, kanske silikon.Mina begränsade erfarenheter, alltså när jag har skött sådana maskiner för min kärleks blommas skull, säger mig också att metall och plast är ointressant. Såna material är för kalla och stela. Däremot är jag skeptisk till grejer som liksom är som geleråttor. Slembobbor.Det finns säkert någon som har koll. Jag mest chansar här.
    Nej men det låter bra, är något i den stilen jag är ute efter, inte nån silver stav, glas stav eller nån rabbit med bling bling på, utan någon mer som ser äkta ut
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:20:23 följande:

Nej men det låter bra, är något i den stilen jag är ute efter, inte nån silver stav, glas stav eller nån rabbit med bling bling på, utan någon mer som ser äkta ut
    Jag är extremt skeptisk till bling bling. Kanske coolt på MTV. Men i skrevet. Nja?
  • Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:25:00 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:20:23 följande: Jag är extremt skeptisk till bling bling. Kanske coolt på MTV. Men i skrevet. Nja?
    haha precis, tanken slår ju att dildon går sönder och alla dessa små kulor som är i försvinner rakt in i en. Kul att pallra sig upp till gyn för hjälp och ska förklara det
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:20:23 följande:

Och förresten. Grejer med flera funktioner, typ rabbit, är rätt svårjobbade för snubbar.

Den där extra prylen ligger alltid ivägen för oralsex. Den ligger och fladdrar i näshöjd.

Den kommer att hamna i din rumpa när han lessnar. Om du gillar tanken på det så go girl, men du måste analysera läget.
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:28:12 följande:

haha precis, tanken slår ju att dildon går sönder och alla dessa små kulor som är i försvinner rakt in i en. Kul att pallra sig upp till gyn för hjälp och ska förklara det
    Jag bara fattar inte kulorna!
  • Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:29:21 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:28:12 följande: Jag bara fattar inte kulorna!
    det ska väl vara nåt som roterar och dessa ska åka runt inne, fattar inte heller konstruktionen av den eller alla delfinformade konstigheter.
    Hade jag ju lika gärna kunnat köpt en plast dinosaurious istället...
    Nej blir något mer narturtroget
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:32:20 följande:

det ska väl vara nåt som roterar och dessa ska åka runt inne, fattar inte heller konstruktionen av den eller alla delfinformade konstigheter. Hade jag ju lika gärna kunnat köpt en plast dinosaurious istället... Nej blir något mer narturtroget
    När jag var i London senast var den hetaste prylen, vad jag kunde förstå, att snubbar skulle göra en avgjutning av sin lyckobringare i CHOKLAD. Och ge till sin käresta. Jag skulle fan inte vilja ha en chokladkuk i present.
  • turgut

Hej älskling. Grattis. Här är förresten en naturtrogen avgjutning av min pitt i äckligt choklad.

• Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:35:51 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:32:20 följande: När jag var i London senast var den hetaste prylen, vad jag kunde förstå, att snubbar skulle göra en avgjutning av sin lyckobringare i CHOKLAD. Och ge till sin käresta. Jag skulle fan inte vilja ha en chokladkuk i present.
    hahaha herregud!
    Just tanken på en riktig chocklad avgjutning på könsorganen är ju rysande, vem 17 äter sånt?{#lang_emotions_throwup}
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:38:22 följande:

hahaha herregud! Just tanken på en riktig chocklad avgjutning på könsorganen är ju rysande, vem 17 äter sånt?
    Tänk dig att som man stå bredvid och se henne äta? Jag är väldigt förstående. Väldigt liberal. Men att se någon äta lill-Turgut?
  • Anonym (undrar)
    turgut skrev 2009-08-28 00:40:53 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:38:22 följande: Tänk dig att som man stå bredvid och se henne äta? Jag är väldigt förstående. Väldigt liberal. Men att se någon äta lill-Turgut?
    hehe du lär nog aldrig kunna förknippa din penis med oralsex igen efter en sådan händelse
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:44:22 följande:

hehe du lär nog aldrig kunna förknippa din penis med oralsex igen efter en sådan händelse
    Jag är extremt ointresserad av den upplevelsen. Extremt ointresserad.
  • turgut

Anonym (undrar) skrev 2009-08-28 00:48:26 följande:

hehe oki
    Lycka till i sökandet!
Svar på tråden Dildo med sugpropp