-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Yes! Mina favoriter gick vidare...
-
Trist för Eddie, men han kommer ju att få en ny chans som juryns val sen..
-
Men på fredag ska väl också två personer, av de som inte gick vidare under veckan, röstas vidare?Silverkatten06 skrev 2009-09-28 23:30:10 följande:Trist för Eddie, men han kommer ju att få en ny chans som juryns val sen.. -
Fem tjejer eller killar turas om att tävla varje kväll, två stycken går direkt vidare till fredagen och de övriga tre hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändningming skrev 2009-09-28 23:58:54 följande:Men på fredag ska väl också två personer, av de som inte gick vidare under veckan, röstas vidare?
På fredag kommer det att vara åtta direktkvalificerade tjejer och killar som tävlar om att ta sig vidare till fredagsfinalerna. Dessutom får fyra personer en ny chans i direktsändingen av juryn. Elva stycken totalt går vidare till första fredagsfinalen (9/10) -
Är det då bara 1 som blir utröstad på fredag och inte får vara med i den första fredagsfinalen?Atamon skrev 2009-09-29 00:25:24 följande:Fem tjejer eller killar turas om att tävla varje kväll, två stycken går direkt vidare till fredagen och de övriga tre hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändning På fredag kommer det att vara åtta direktkvalificerade tjejer och killar som tävlar om att ta sig vidare till fredagsfinalerna. Dessutom får fyra personer en ny chans i direktsändingen av juryn. Elva stycken totalt går vidare till första fredagsfinalen (9/10) -
Ja. Som jag har fattat det. 8 är tittarnas val, 4 är juryns val. 11 går vidare till fredagsfinalerna.Lantani skrev 2009-09-29 08:17:56 följande:Är det då bara 1 som blir utröstad på fredag och inte får vara med i den första fredagsfinalen? -
somna ifrån igår så Eddie e ute ur leken?
-
Om han inte får en ny chans på fredag och går vidare från detMisspiggy84 skrev 2009-09-29 08:33:26 följande:somna ifrån igår så Eddie e ute ur leken? -
Jag fattar ingenting....Atamon skrev 2009-09-29 00:25:24 följande:Fem tjejer eller killar turas om att tävla varje kväll, två stycken går direkt vidare till fredagen och de övriga tre hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändning På fredag kommer det att vara åtta direktkvalificerade tjejer och killar som tävlar om att ta sig vidare till fredagsfinalerna. Dessutom får fyra personer en ny chans i direktsändingen av juryn. Elva stycken totalt går vidare till första fredagsfinalen (9/10)
-
nähäming skrev 2009-09-29 08:57:09 följande:Jag fattar ingenting....
ja, jag är nog dålig på att förklara....
Av de tävlande denna vecka så är det åtta stycken (två från varje dag) som går direkt till fredagens final, av de som inte röstades vidare av tittarna, väljer juryn ut fyra stycken (en från varje dag antar jag då) som får en ny chans och som får tävla igen på fredag. Det är alltså tolv stycken, den som får minst röster av tittarna får åka hem och elva stycken går vidare till fredagsfinal nästa vecka (9/10)
Om man läser vad avsnitten handlar om så blir det lite klarare, då får man också se vilka låtar som de tävlande kommer att ha
www.tv4.se/1.1159456&