-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
alltså, måste hoppa in här å fråga om de är nån som kan förklara vad de är som pågår?
Åker tre ut?
Alltså två går vidare varje kväll och sen väljer juryn själv ut ytterligare 4 st?
Måste även höja rösten för MARIETTE! =) -
Och skillnaden är höger eller höger?ming skrev 2009-09-29 20:43:30 följande:Det är jag inte, jag är Folkpartist!
-
Mariette är superduktig! Hoppas hon går vidare ikväll
-
Liberal eller konservativ, det är stor skillnad!Mamsie skrev 2009-09-29 20:45:27 följande:Och skillnaden är höger eller höger?
-
Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöver
Fast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren -
Jag gick in på hemsidan för att kolla biljetterna till fredagsfinalerna, men det är ju svindyrt ju!
Jag skulle gärna kollat i Göteborg, men de billigaste biljetterna kostar 200 spänn styck, och då sitter man urlångt bort. Är det värt att betala 400-500 spänn för att se det? -
Håller med. "Jag är söt men ospännande"Atamon skrev 2009-09-29 20:48:02 följande:Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöverFast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren -
Jag tycker tvärtom, att killarna känns bättre än tjejerna. Jag tycker inte att det är någon tjej som har varit sådär superbra hittills, faktiskt.Atamon skrev 2009-09-29 20:48:02 följande:Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöver Fast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren -
"en sista chans" och hon är typ 18... :P Och ja, mycket Sofia Källgren-vibbar!
-
eller Sanna Nielsen