• Svar på tråden Idol-2009
  • ÖNadja

alltså, måste hoppa in här å fråga om de är nån som kan förklara vad de är som pågår?

Åker tre ut?

Alltså två går vidare varje kväll och sen väljer juryn själv ut ytterligare 4 st?

Måste även höja rösten för MARIETTE! =)

• Mamsie
    ming skrev 2009-09-29 20:43:30 följande:
    Det är jag inte, jag är Folkpartist!
    Och skillnaden är höger eller höger?
  • ming
    Mamsie skrev 2009-09-29 20:45:27 följande:
    Och skillnaden är höger eller höger?
    Liberal eller konservativ, det är stor skillnad!
  • Atamon

Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöver
    Fast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren

• ming

Jag gick in på hemsidan för att kolla biljetterna till fredagsfinalerna, men det är ju svindyrt ju!
    Jag skulle gärna kollat i Göteborg, men de billigaste biljetterna kostar 200 spänn styck, och då sitter man urlångt bort. Är det värt att betala 400-500 spänn för att se det?

• Eisa
    Atamon skrev 2009-09-29 20:48:02 följande:
    Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöverFast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren
    Håller med. "Jag är söt men ospännande"
  • ming
    Atamon skrev 2009-09-29 20:48:02 följande:
    Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöver Fast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren
    Jag tycker tvärtom, att killarna känns bättre än tjejerna. Jag tycker inte att det är någon tjej som har varit sådär superbra hittills, faktiskt.