• Svar på tråden Idol-2009
  • Loup Garou

Hej på er !
    Jag gillade Mariette och Erika OCH Clara ajdå.

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • ming

Jag hoppas på Clara och Mariette, men jag tror att det blir Erika och mariette. Mest för att folk tycker "synd" om Erika för att hon föll på mållinjen sist. Så är det ju alltid, de som kom så långt tidigare år kommer alltid till fredagsfinalerna när de söker igen. Även om de inte ens är bra...

• livet leker

livet leker skrev 2009-09-29 21:01:24 följande:

vem åkte ut i går? eller gör dom det i kväll? Fattar inget...
    nån som vet?
  • Mariohn
    ming skrev 2009-09-29 21:06:26 följande:
    Jag hoppas på Clara och Mariette, men jag tror att det blir Erika och mariette. Mest för att folk tycker "synd" om Erika för att hon föll på mållinjen sist. Så är det ju alltid, de som kom så långt tidigare år kommer alltid till fredagsfinalerna när de söker igen. Även om de inte ens är bra...
    Grattis!

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m47655567.html
  • giftgrodan
    ming skrev 2009-09-29 21:06:26 följande:
    inte Nils!
  • Atamon

livet leker skrev 2009-09-29 21:12:02 följande:

livet leker skrev 2009-09-29 21:01:24 följande:
    nån som vet?
    Igår gick Calle och Jon vidare till fredagsfinalen, ikväll går två tjejer vidare - vilka det är får vi veta kl 22.40. Av resterande tävlande väljer juryn ut 4 stycken som också får tävla på fredag, totalt tävlar elva stycken på fredag
  • Atamon
    Atamon skrev 2009-09-29 21:18:32 följande:
    livet leker skrev 2009-09-29 21:12:02 följande:
    Igår gick Calle och Jon vidare till fredagsfinalen, ikväll går två tjejer vidare - vilka det är får vi veta kl 22.40. Av resterande tävlande väljer juryn ut 4 stycken som också får tävla på fredag, totalt tävlar elva stycken på fredag
    ursäkta 12 stycken tävlar på fredag, elva går vidare till nästa vecka
  • ming
    giftgrodan skrev 2009-09-29 21:18:16 följande:
    inte Nils!
    Nä, men han gick ju inte riktigt så långt.
    Men han Rasmus lär ju också med all säkerhet gå vidare till fredagsfinalerna.
  • Mariohn

Kul att skandalen är ett faktum. Mariette vinner. Det är uppgjort i förväg och klippet har redan läckt. jävlar vad tv 4 har gjort bort sig!