-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
i framtiden kommer dessa vara gamla godingar så ta vara på dem!Ankissen skrev 2009-10-16 21:12:42 följande:Jag tycker verkligen detta är ett svagt startfält. Gillar Reza, Tove, Mariette, men annars finns det inte mycket att hänga i julgranen... Saknar Danny, Amanda, Daniel och några andra gamla godingar... -
Reza bäst än så länge..Camilla sög,tove var inge vidare.Eddie helt ok
-
håller typ medTrailer T skrev 2009-10-16 21:14:07 följande:Reza bäst än så länge..Camilla sög,tove var inge vidare.Eddie helt ok -
Hittar ingen riktig favvo i år även om jag gillar Camilla...men hon känns inte riktigt100 ändå....helhetsintrycket. Fast hon är den enda som aldrig sjungit falskt hittills iallafall...Eisa skrev 2009-10-16 21:12:19 följande:håller med, sämre -
Mariette var också bra..Gillar hennes hår
-
hua mig (som min farmor alltid sa)Eisa skrev 2009-10-16 21:12:57 följande:usch tänk om det är en snyftfilm
Jag tycker för övrigt också att startfältet är ganska svagt. Svårt att hitta nån man verkligen gillar. -
Haha, näe, de når inte upp till Dannys "Öppna din dörr" eller Amandas "Hallelujah" vad de än gör är jag rädd...Eisa skrev 2009-10-16 21:13:40 följande:i framtiden kommer dessa vara gamla godingar så ta vara på dem!
-
Jag saknar också Amanda, men många andra i tidigare säsonger var väldigt slätstrukna. Kolla bara förra säsongen, vem minns man därifrån liksom?Ankissen skrev 2009-10-16 21:12:42 följande:Jag tycker verkligen detta är ett svagt startfält. Gillar Reza, Tove, Mariette, men annars finns det inte mycket att hänga i julgranen... Saknar Danny, Amanda, Daniel och några andra gamla godingar...
Ola saknar jag dock
Men den säsongen såg jag aldrig och jag får se honom i Körslaget istället
Skåne is hott!
-
mm jag vetHallonröd skrev 2009-10-16 21:14:58 följande:Hittar ingen riktig favvo i år även om jag gillar Camilla...men hon känns inte riktigt100 ändå....helhetsintrycket. Fast hon är den enda som aldrig sjungit falskt hittills iallafall... -
Tycker Eddie
är bäst i kväll hittillsTrailer T skrev 2009-10-16 21:14:07 följande:Reza bäst än så länge..Camilla sög,tove var inge vidare.Eddie helt ok