-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
klart dom görAnkissen skrev 2009-10-16 21:15:46 följande:Haha, näe, de når inte upp till Dannys "Öppna din dörr" eller Amandas "Hallelujah" vad de än gör är jag rädd... -
Tove fick faktiskt till några toner där tycker jag. Hon har ju en fin röst!
Eddie var duktig idag
Reeza är ju superball och redan en färdig stjärna!Mariette, vet inte vad jag tycker om henne, hon är duktig på sitt sätt....Nu ska det bli kul o se Rabih
-
Åhhh *drömmer mig tillbaka loch njuter*Ankissen skrev 2009-10-16 21:15:46 följande:Haha, näe, de når inte upp till Dannys "Öppna din dörr" eller Amandas "Hallelujah" vad de än gör är jag rädd... -
detta är ju bara andra programmet, nu dömer du lite väl tidigt, vi vet ju inte vad vi får seAnkissen skrev 2009-10-16 21:15:46 följande:Haha, näe, de når inte upp till Dannys "Öppna din dörr" eller Amandas "Hallelujah" vad de än gör är jag rädd...
men Amandas Hallelujah är svårslaget i största allmänhet. -
jag älskade Tove från början men nu gör jag inte det längre, och jag vet inte vad det beror på
-
bara jag som tycker att Amandas halleluja sög tjurpung?vackrastarflow skrev 2009-10-16 21:17:16 följande:detta är ju bara andra programmet, nu dömer du lite väl tidigt, vi vet ju inte vad vi får se men Amandas Hallelujah är svårslaget i största allmänhet. -
Nicklas är boring.
-
jappEisa skrev 2009-10-16 21:18:28 följande:bara jag som tycker att Amandas halleluja sög tjurpung? -
Guuuv så besviken jag är på gitarren!
den är så mesig så mesig... -
näääää