• Svar på tråden Idol-2009
  • sofializa

Jag håller alltid andan när Calle sjunger.. Det känns som om han alltid är precis på gränsen att tappa texten.

Men han är charmig och har bra röst!

• modestyclara
    Danitrass skrev 2009-10-30 20:29:49 följande:
    Fast det är ju helheten som ska bedömas. 

Det finns många stora artister som svajar i sången men det uppvägs med annat.
    Jo men de kommenterade det ju inte ens medans de som inte är lika bra på utrsålning får alltid höra det...
  • Eisa
    Kaxmaja skrev 2009-10-30 20:29:48 följande:
    Vadå mer show? Han dansade ju runt massor. Eller är jag så trött att jag ser i syne?
    håller med, och du såg inte i syne
  • Malva05
    modestyclara skrev 2009-10-30 20:27:50 följande:
    Tummen upp för resten också Däremot Tove känns det som om juryn bara är kä ri hennes utstrålning och inte kan höra hur darrigt hon sjunger.
    Så känner jag angående tove oxå, ja se bara hur mycket beröm hon fick och hur mycket kritik Calle fick, helt obefogat
  • ääni
    Eisa skrev 2009-10-30 20:30:22 följande:
    exakt!!! (säger en som skaffat barn med en 178 cm-karl)

Hur gick det till?
  • Danitra
    modestyclara skrev 2009-10-30 20:30:45 följande:
    Jo men de kommenterade det ju inte ens medans de som inte är lika bra på utrsålning får alltid höra det...
    Därför att det väger upp.
  • vackrastarflow
    Kaxmaja skrev 2009-10-30 20:29:48 följande:
    Vadå mer show? Han dansade ju runt massor. Eller är jag så trött att jag ser i syne?
    Nä jag håller med, han dansade ju järnet såg förvisso ut som när jag dansar kl 3 på natten efter en helkväll i baren men det är tanken som räknas hahaha!
  • Kaxmaja

Röda lappar. Jag skrattar så jag typ dör här hemma i soffan *övertrött*

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)