• Svar på tråden Idol-2009
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Natosh skrev 2009-10-30 21:13:15 följande:
    Naaaw, mina graviditetshormoner klarar inte av sådant här!
    *andas ut och känner gemenskapen*

Fan höll på att skämmas ihjäl över min snyftighet
  • vackrastarflow
    aprilsill skrev 2009-10-30 21:11:33 följande:
    Andreas har alltid rätt, var det inte du som sa det?
    ja fast det var inte han som sa det, det var Bagge.
  • aprilsill
    vackrastarflow skrev 2009-10-30 21:15:11 följande:
    ja fast det var inte han som sa det, det var Bagge.
    Ja men Andreas gillade inte Mariette, var det som var det viktigaste
  • Tidvis

Måste bara kika in i reklamen och gnälla lite.. Erik stod bara och sjöng rakt upp och ner (han är bra, inget snack) men han fick ingen kritik om för lite show som Calle fick som minsann rörde på sig lite iaf.. Så nu har jag gnällt klart

• giftgrodan
    ming skrev 2009-10-30 21:14:35 följande:
    Men vaddå, tror ni inte att det räckte att han hörde av sig och undrade om han kunde fria på tv:n? De fattade väl att det kommer att ge en massa rubriker och snack och publicitet, helt enkelt.
    om inte tv4 annonserade efter någon som knde tänka sig att göra det. Det kan jag tänka mig, inför las vegas-tema och allt.

Eller så var det bara en konspiration för att få mig att må extra dåligt, blev singel idag. :P *jämra*
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-10-30 21:17:52 följande:
    Men det där var ju jättecheezy!
    jag satt med skämskudden

Nej nu orkar jag inte vänta längre. Rabih får leka Kalle Anka utan att jag skrattar åt honom.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Natosh
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-10-30 21:15:06 följande:
    *andas ut och känner gemenskapen* Fan höll på att skämmas ihjäl över min snyftighet
    Jag blev rörd till tårar häromdagen när en gammal dam fick hjälp med rollatorn ur bussen av en ung grabb *erkänner*
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Kaxmaja skrev 2009-10-30 21:18:52 följande:
    jag satt med skämskudden Nej nu orkar jag inte vänta längre. Rabih får leka Kalle Anka utan att jag skrattar åt honom.
    Ja visst låter han som en heliummissbrukare fattar inte hur han kan vara kvar