-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Äh säkert bara för att det är Vegas-tema. Dom är skådespelare *snyter mig*
-
*andas ut och känner gemenskapen*Natosh skrev 2009-10-30 21:13:15 följande:Naaaw, mina graviditetshormoner klarar inte av sådant här!
Fan höll på att skämmas ihjäl över min snyftighet -
ja fast det var inte han som sa det, det var Bagge.aprilsill skrev 2009-10-30 21:11:33 följande:Andreas har alltid rätt, var det inte du som sa det? -
Ja men Andreas gillade inte Mariette, var det som var det viktigastevackrastarflow skrev 2009-10-30 21:15:11 följande:ja fast det var inte han som sa det, det var Bagge.
-
Men det där var ju jättecheezy!
-
Måste bara kika in i reklamen och gnälla lite.. Erik stod bara och sjöng rakt upp och ner (han är bra, inget snack) men han fick ingen kritik om för lite show som Calle fick som minsann rörde på sig lite iaf.. Så nu har jag gnällt klart
-
om inte tv4 annonserade efter någon som knde tänka sig att göra det. Det kan jag tänka mig, inför las vegas-tema och allt.ming skrev 2009-10-30 21:14:35 följande:Men vaddå, tror ni inte att det räckte att han hörde av sig och undrade om han kunde fria på tv:n? De fattade väl att det kommer att ge en massa rubriker och snack och publicitet, helt enkelt.
Eller så var det bara en konspiration för att få mig att må extra dåligt, blev singel idag. :P *jämra* -
jag satt med skämskuddenDanitrass skrev 2009-10-30 21:17:52 följande:Men det där var ju jättecheezy!
Nej nu orkar jag inte vänta längre. Rabih får leka Kalle Anka utan att jag skrattar åt honom. -
Jag blev rörd till tårar häromdagen när en gammal dam fick hjälp med rollatorn ur bussen av en ung grabb *erkänner*HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-10-30 21:15:06 följande:*andas ut och känner gemenskapen* Fan höll på att skämmas ihjäl över min snyftighet -
Ja visst låter han som en heliummissbrukare fattar inte hur han kan vara kvarKaxmaja skrev 2009-10-30 21:18:52 följande:jag satt med skämskudden Nej nu orkar jag inte vänta längre. Rabih får leka Kalle Anka utan att jag skrattar åt honom.