-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Bara inte Reza , Calle, Erika eller Erik får åka hem , i vilken ordning dom andra åker hem i spelar ingen roll..
-
aha! tack. Jag trodde det var någon av deltagarna hehe :Pming skrev 2009-10-30 21:29:41 följande:Ja, några i publiken! Klipp finns säkert på tv4, kan jag tänka mig! -
OMGNatosh skrev 2009-10-30 21:26:47 följande:Tänk Rabih och dirtytalk... *fniss*
*asg* -
Jag kan inte låta bli att skratta när Rabih "sjunger".
Nu måste han väl ändå åka ut? -
hoppas på att Rabih åker ut, han passar inte där längre
-
Ha ha - håller verkligen med. Falskt och bara fel, fel, fel...sofializa skrev 2009-10-30 21:41:07 följande:Jag kan inte låta bli att skratta när Rabih "sjunger". Nu måste han väl ändå åka ut?
Men jag undrar om juryn har något personligt emot Erica??? Hon får jämt genomdålig kritik och så dålig tycker jag inte hon är att hon förtjänar så svidande kritik varje vecka! -
Hej på er nu är jag tillbaka vid datorn. Nu måste Rabih åka!!!!! Han håller på att bli som Johan P var förra året. (En "idol" jag inte tålde som var kvar hur länge som helst.
) -
Om inte Rabih åker idag så tror jag att det pågår fusk med rösterna. Ingen kan på fullt allvar lägga pengar på att rösta på honom (förutom hans närmaste då förstås)..
-
kollar man på aftonbladet så ligger Eddie sämst sen Erika, Mariette och sen Rabih så ja vi får se, brukar stämma rätt bra dessa omröstningar, men vi får se, alla har ju inte röstat färdigt än..
-
Alltså, jag blir förbannad rent ut sagt om någon annan än Rabih åker ikväll!! Då är det verkligen inte rättvist!!Malva05 skrev 2009-10-30 22:03:37 följande:kollar man på aftonbladet så ligger Eddie sämst sen Erika, Mariette och sen Rabih så ja vi får se, brukar stämma rätt bra dessa omröstningar, men vi får se, alla har ju inte röstat färdigt än..