-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Den bästa låten är Nothing compares too you Med Sinead O ConnorRaraBarn skrev 2009-11-06 21:30:02 följande:Vi har dividerat här i soffan under hela programet...Vilken är DEN bästa låten genom tiderna???Jag och min man kan inte riktigt bestämma oss...Vilken är er "all time high"? -
F*n va Erik är bra. Han kommer ro hem hela skiten. Tyckte det var många som sjöng riktigt dåligt idag. Erik och Reza var bäst.
-
I LikeBebisVagga skrev 2009-11-06 21:39:02 följande:Årets låt (om det nu skulle ha varit ett tema.. hade det fått bli Pinks dont leave me..
-
Erik och Tove rockar fett... FAN så bra de är alltså.
Som jag sagt hela tiden, det blir de två på slutet. Och jag tror också fortf att Reza kommer komma i toppen. -
Jag vet inte om någon har poängterat detta men jag måste bara fråga:
HUR tänkte de när de sminkade Calle? Det såg ju riktigt gräsligt ut!
-
Dolly Parton .Jolenemalininorrköping skrev 2009-11-06 22:17:52 följande:I Like
john lennon- woman-jelous guy-starting over
dire straits- romeo & Juliet- tunnel of love -
Ja helt snyggt på honom var det väl kanske inte, hehe.

Mjuzik skrev 2009-11-06 22:21:05 följande:Jag vet inte om någon har poängterat detta men jag måste bara fråga:
HUR tänkte de när de sminkade Calle? Det såg ju riktigt gräsligt ut! -
Det kanske var resterna av Halloweensminkningen som han missat att tvätta bort?GossipGirl skrev 2009-11-06 22:23:01 följande:Ja helt snyggt på honom var det väl kanske inte, hehe.
-
åhå så spännande!! nu finns det ju faktiskt risk att någon av mina favoriter åker ut... även om jag tycker att det är dags att säga hej till Rabih eller Eddie.
-
Ja kanske, haha.

Mjuzik skrev 2009-11-06 22:24:47 följande:Det kanske var resterna av Halloweensminkningen som han missat att tvätta bort?