-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
svenska folket suger. nu måste jag ju ringa på Mariette ju!
-
Jag litar på att tillräckligt många andra gör det.vackrastarflow skrev 2009-11-06 22:34:08 följande:svenska folket suger. nu måste jag ju ringa på Mariette ju! -
Eddies klänning?Natosh skrev 2009-11-06 22:32:35 följande:De bästa låtarna som dimper ner i huvudet just nu:William Bell - I forgot to be your loverNeil Young - Heart of goldFleetwood Mac - Dreams och Because the night med Patti Smith är mina föräldrars speciella låt tillsammans <3Angående Idol så tyckte jag att Eddies klänning var lite väl kort, det är ju ett familjeprogram! -
Helt sjukt! Hur kan hon hänga mer löst än Eddie eller Rabih?? Är det bara tjejer 14 år som röstar????vackrastarflow skrev 2009-11-06 22:34:08 följande:svenska folket suger. nu måste jag ju ringa på Mariette ju! -
Håller med! Nu måste jag vara vaken och ringa på Mariette. För hon får inte åka - jämfört med Eddie och Rabih är hon ljusår bättre...vackrastarflow skrev 2009-11-06 22:34:08 följande:svenska folket suger. nu måste jag ju ringa på Mariette ju! -
men nu fick jag ju lite ångest...
jag ville ju rösta på mariette från början men la min röst på erik...
fu bubblan...
tur man kan rösta igen!
Vem tror ni hamnar på stolen brevid henne.
Jag tror på Eddie -
Jag tror också Eddie hänger löst.RaraBarn skrev 2009-11-06 22:36:17 följande:men nu fick jag ju lite ångest...jag ville ju rösta på mariette från början men la min röst på erik...fu bubblan...tur man kan rösta igen!Vem tror ni hamnar på stolen brevid henne.Jag tror på Eddie -
Åh nu jävlar har jag ringt på Mariette. Det här är skandal att hon hänger löst.
-
Jag ville ju slippa in i det sista för jag vill inte donera en massa pengar till tv4. Men det finns inte i min värld att Mariette ska åka hem före Rabih!Danitrass skrev 2009-11-06 22:34:41 följande:Jag litar på att tillräckligt många andra gör det. -
va är det här!?!?!?
nog för att jag tycker Mariette är rätt trist, men hon är bättre än både Eddie o Rabih tillsammans!
skandal!!
men tur att min Calle sitter säkert allafall