Bokcirkel i Luleå?
Åå vad spännande med bokcirkel! Jag har oxå varit ngt av en bokslukare men sen jag fick mit första barn i maj har jag knappt öppnat en bok. Nu känner jag mig dock sugen o hakar gärna på bokcirkeln om de e ok?
Åå vad spännande med bokcirkel! Jag har oxå varit ngt av en bokslukare men sen jag fick mit första barn i maj har jag knappt öppnat en bok. Nu känner jag mig dock sugen o hakar gärna på bokcirkeln om de e ok?
Jag antar att ni menar Odjuret av Roslund & Hellström? Den skulle jag gärna läsa, verkar ju jätte spännande!
Å vad spännande!
Men då kanske vi börjar med Odjuret då!? Jag ska försöka få tag på den snarast
Jag har best boken så hoppas den kommer på ngn dag..
Får troligen boken på måndag så då ska jag börja läsa..hur fort tror vi att vi har läst del 1? Det kanske inte e så många sidor? När/Var träffas vi?
Jodå jag tror oxå jag hinner läsa till dess, o porsön e nära o bra då jag bor på björks =)
Både tors o fre funkar för mig. Har vi tänkt dag eller kvällstid? Jag e ju mammaledig med Arvid 4mån men jag kanske kan ta med honom? Annars må vi säga efter 18. Plutteli: du har väl oxå en liten?
Ska vi säga tors vid 11?
Bläää, fick aldrig boken igår, tänkte att det inte e ngra problem då den säkert kommer idag o jag läser rätt snabbt. MEN den kom inte idag heller!! Kan ju hända att den kommer imorrn o då kanske jag hinner läsa iaf men vem vet om den kommer imorrn?? Suck! Så, hinner jag få den o läsa till på tors kommer jag gärna annars kanske jag får läsa ikapp o komma på nästa träff efter del 2 istället...