Inlägg från: Sandra N |Visa alla inlägg
  • Sandra N

Bokcirkel i Luleå?

Åå vad spännande med bokcirkel! Jag har oxå varit ngt av en bokslukare men sen jag fick mit första barn i maj har jag knappt öppnat en bok. Nu känner jag mig dock sugen o hakar gärna på bokcirkeln om de e ok?

• Sandra N

Jag antar att ni menar Odjuret av Roslund & Hellström? Den skulle jag gärna läsa, verkar ju jätte spännande!

• Sandra N

Men då kanske vi börjar med Odjuret då!? Jag ska försöka få tag på den snarast

• Sandra N

Får troligen boken på måndag så då ska jag börja läsa..hur fort tror vi att vi har läst del 1? Det kanske inte e så många sidor? När/Var träffas vi?

• Sandra N

Jodå jag tror oxå jag hinner läsa till dess, o porsön e nära o bra då jag bor på björks =)

• Sandra N

Både tors o fre funkar för mig. Har vi tänkt dag eller kvällstid? Jag e ju mammaledig med Arvid 4mån men jag kanske kan ta med honom? Annars må vi säga efter 18. Plutteli: du har väl oxå en liten?

• Sandra N

Bläää, fick aldrig boken igår, tänkte att det inte e ngra problem då den säkert kommer idag o jag läser rätt snabbt. MEN den kom inte idag heller!! Kan ju hända att den kommer imorrn o då kanske jag hinner läsa iaf men vem vet om den kommer imorrn?? Suck! Så, hinner jag få den o läsa till på tors kommer jag gärna annars kanske jag får läsa ikapp o komma på nästa träff efter del 2 istället...

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?