Inlägg från: Sandra N |Visa alla inlägg
  • Sandra N

Bokcirkel i Luleå?

Tack för idag, det var trevligt som vanligt =) Jag e redan sugen att komma igång med nästa bok..
    Kom att tänka på en bok som recenserades på tv4 : Borta bäst av Sara Kadefors, handlar om en hemlös kvinna - verkar annorlunda. Läs om den o säg vad ni tycker. Kom gärna med andra förslag

Våfflan08: vad gillar du för böcker?
    Mrs Bee: vill du hänga på den här svängen?

• Sandra N

såg den fanns ej på bibblan, undra hur dyr den e att köpa..? den e ju rätt ny

• Sandra N

annars tycker jag oxå boken du tipsade om Plutteli: "en sista bön" verkar bra, om vi vill läsa en till deckare

• Sandra N

absolut, de låter bra. eller vad tycker ni andra? Våfflan: vad säger du om en thriller?

• Sandra N

Ska oxå fixa den idag =) Känns spontant som en bra ide´att ses efter 100sidor men jag kanske ändrar mig när jag ser boken.

Vad tror ni har ni lust att ses hos mig nästa gång? Våfflan: Var bor du nånstans, möjlighet att ta dej till björks?

• Sandra N

Åå vad kul att du oxå vill hänga på Mrsbe! Jag har börjat läsa, den verkar helt ok så långt

• Sandra N

nä vi kan väl säga till när vi närmar oss att ha läst klart så bestämmer vi dag. Jag har snart läst del 1

• Sandra N

Har kommit in i boken ordentligt nu o har nog läst klart senare idag. Men jag menar inte att stressa er..jag pausar bara m boken ett tag. Hur går det för er andra?

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?