Inlägg från: Sandra N |Visa alla inlägg
  • Sandra N

Bokcirkel i Luleå?

Det hade vart jätte snällt, jag hinner dock inte ut mer idag då jag väntar främmande när som helst. Men jag ska iväg ut imorrn- om den inte kommit m posten kan jag svänga om dej vid elva imorrn? Är du hemma då? Jag räknar med att hinna sträckläsa om jag börjar imorrn em =)

• Sandra N

Nu fick jag sms avisering fr adlibris att boken finns att hämta på konsum, så jag beger mig dit imorrn bitti o sätter igång med läsningen. Tack ändå för erbjudandet..men då ses vi som tänkt på torsd. =)

• Sandra N

10 funkar för mig med =) så har vi tid på oss. Kan inte du skicka adressen så hittar vi rätt

• Sandra N

Usch Arvid har blivit sjuk, snorar o verkar hängig kanske feber. Så jag kan inte ses imorrn dessvärre. Ska vi skjuta på det eller ses ni iaf imorrn? Ska vi läsa del 3 oxå medan vi väntar? Vad tycker ni? Förhoppningsvis e han bättre senare i veckan..Hör av er

• Sandra N

hihi vad bra har läst ut del 3 idag o e grymt nyfiken på 4an. =) Arvid mår faktiskt mkt bättre redan, vad tror ni om en träff tors/fre?

Våfflan08: vi e ju strax klara med Odjuret så haka på med nästa bok, bara kul att vi blir fler =) Du e såå välkommen!

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?