• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Plutteli

Hehe, ja det blir nog ett gäng, denna gång, för Bokkie lär väll ha med sin lilla fis och Saria kommer med denna gången!

• Sandra N
    Plutteli skrev 2009-10-07 09:50:15 följande:
    Hehe, ja det blir nog ett gäng, denna gång, för Bokkie lär väll ha med sin lilla fis och Saria kommer med denna gången!
    Vad kul att få träffa Saria oxå =)
  • Mrsbe

Det ska bli kul att träffa alla... jag har äntligen fått boken... den kom i måndags... skulle vi läsa 1+2 eller bara 1?

• Bokkie

Ja, det blir kul med så många. Våfflan08 jag såg att din tjej var född i december 08. Det är min flicka också, så de är precis jämngamla....

• Våfflan 08

Tack för igår, var kul att träffa er och barnen

• Plutteli

Tack alla för en trevlig stund!

Ska vi försöka komma på nästa bok nu så vi hinner beställa den? Och hur ser nästa vecka ut för er ang. att hinna läsa sista delen och ses nån dag?

• Sandra N

Jo tack för senast det var trevligt! Jag har fortsatt på boken men har inte kommit så långt än. Ska vi hinna med en träff till veckan? För mig funkar det fint. MrsBe hur har du det som jobbar??

Jaa just ja, nästa bok..hmmm? Kanske en roman el liknande den här ggn?

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?