• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Sandra N

Tack för idag, det var trevligt som vanligt =) Jag e redan sugen att komma igång med nästa bok..
    Kom att tänka på en bok som recenserades på tv4 : Borta bäst av Sara Kadefors, handlar om en hemlös kvinna - verkar annorlunda. Läs om den o säg vad ni tycker. Kom gärna med andra förslag

Våfflan08: vad gillar du för böcker?
    Mrs Bee: vill du hänga på den här svängen?

• Plutteli

Tycker borta bäst verkar helt ok!

14 år till salu har jag läst, men kan iof läsa den igen..

• Sandra N

såg den fanns ej på bibblan, undra hur dyr den e att köpa..? den e ju rätt ny

• Sandra N

annars tycker jag oxå boken du tipsade om Plutteli: "en sista bön" verkar bra, om vi vill läsa en till deckare

• Våfflan 08

Jag läser det mesta, men det blir mycket "tjejböcker" typ Jane Green, Denise Rudberg och så, mest för att dom är lättlästa och lätta att komma in i.

Har inte läst någon av böckerna ni skriver om nu, så för mig spelar det ingen roll vilken det blir!

• Bokkie

Vi kanske kan vänta med Borta bäst tills den kommer till biblioteket eller kommer ut på pocket och läsa "En sista bön" nu jag tyckte också den lät bra. Eller vad tycker ni?

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?