Nollesex?
Handen på hjärtat, under din nollevecka,,,visst blev du lite väl full och kåt?
Hade du sex med en annan nolla eller kanske en nolleledare? Eller blev du kanske dubbelmackad av en av varje?
Låt höra nu, hade du sex under din nollning?
Handen på hjärtat, under din nollevecka,,,visst blev du lite väl full och kåt?
Hade du sex med en annan nolla eller kanske en nolleledare? Eller blev du kanske dubbelmackad av en av varje?
Låt höra nu, hade du sex under din nollning?
Jag älskar nollningen, i alla fall som vi har den i Luleå, och var aktiv i nollningen på olika sätt alla de 4 år jag bodde där. Är nu 2:a året i rad jag inte är där, och jag saknar det lite grann.
Jag har alltid varit nykterist och har alltså inte blivit "full och kåt", inte heller haft sex under nollningen, har varit alldeles för mycket att göra och varje ledig stund gått åt till sömn eller att hinna äta.
Sista året jag var engagerad var jag dock lite djupare i organisationen och hörde om en tjej som blev våldtagen, såg ett polisingripande för misstanke om droginnehav och hörde om 2-3 ambulansutryckningar för olyckor eller alkoholförgiftningar. Jag tyckte dock att detta var relativt lite med tanke på de 1500 nollor, de ca 200 engagerade och de 2 veckor som nollningen pågick.
Fidelis ad urnam skrev 2009-08-25 12:42:27 följande:
Nej nej nej icke!! Jag hade pojkvän på annat håll så jag hade inget nollningssex
Har inte varit med om någon nollning, fast har lyckats knulla endel studenter ändå..
Nu en intressant frågeställning, är min tråd mindre "hemsk" om den ligger under sex & sådant? ![]()
Ja, jag hade precis blivit singel några dagar innan så gissa själv. Hade sex med minst en ny varenda dag under nollningen, som pågick under tio dagar (har iaf för mig att den pågick så länge, däromkring iaf)
Detta helt utan att bli full innan ![]()
Nix. Jag var oskuld på den tiden. Sprit drack jag inte heller.
Däremot så träffade jag min blivande make strax efter nollningen, och han tog så småningom min oskuld