• Fidelis ad urnam

Nollesex?

Handen på hjärtat, under din nollevecka,,,visst blev du lite väl full och kåt?
    Hade du sex med en annan nolla eller kanske en nolleledare? Eller blev du kanske dubbelmackad av en av varje?

Låt höra nu, hade du sex under din nollning?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nollesex?
  • Angels Fall First
    Anna Paulita skrev 2009-08-25 19:28:13 följande:
    Det stämmer förmodligen väldigt väl. I slutet på förra terminen var vi några som pratade om det, och om vi skulle sätta i gång något dylikt men alla verkar ha "glömt" det under sommaren och att vi ska ut på praktik rätt snart med MASSOR att läsa innan dess gör det knappast mer troligt att någon tar tag i det. Jag tror generellt att Stockholms Universitets traditioner suger apballe rent ut sagt.
    Visst är nollningen mycket lek och stoj och kul. Men inte bara. 
    Nollningen skapar ju massor med kontakter. Viktiga såna om man kommer helt ensam till en ny skola och en ny stad, vilket många studenter gör. Det skapar kontakter utanför klassen, med äldre (sett till pluggtid - inte ålder) studenter som vet och kan allt redan, som man alltid kan vända sig till med dom miljoner frågor som snurrar i huvudet dom första veckorna (och även senare ). Och iaf jag skapade band som fortfarande håller, tre år efter att jag slutat plugga och trots att jag befinner mig typ 400 mil därifrån. Jag hade aldrig velat vara utan nollningen! 
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Angels Fall First
    Airlee skrev 2009-08-25 19:36:31 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 19:30:21 följande: Hahaha, då tog du igen det du missat snabbt med andra ord.
    Typ  
  • Liveit1971

Hade gärna svarat annat, men det alternativet fanns ju inte. Jag hade ingen nollning när jag började universitetet och när jag började gymnasiet varade förnedringen bara i en halvtimme.

• Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 14:57:39 följande:

Ja, jag hade precis blivit singel några dagar innan så gissa själv. Hade sex med minst en ny varenda dag under nollningen, som pågick under tio dagar (har iaf för mig att den pågick så länge, däromkring iaf) Detta helt utan att bli full innan
    Så visst blev det både andra nollor, mina egna nolleledare och andras nolleledare och en lärare med  
    Jag blir så stolt varje gång jag läser om dina bedrifter, du gör en aldrig besviken.
  • Angels Fall First
    Mandi74 skrev 2009-08-25 21:04:13 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 14:57:39 följande: Jag blir så stolt varje gång jag läser om dina bedrifter, du gör en aldrig besviken.
    Hatar att göra folk besvikna ju Man är väl inte en medlem för intet Jag förtjänar platsen även om jag inte är där och upprätthåller den så mycket just nu. Skyller allt på min nya ipod som jag inte kan skriva inlägg från utan bara läsa - surfar rätt mycket på den. Och på att jag blivit tröttare än vanligt nu och inte alls har lust att hänga här på kvällar och nätter längre =/ 
  • Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:14:33 följande:

Hatar att göra folk besvikna ju Man är väl inte en medlem för intet Jag förtjänar platsen även om jag inte är där och upprätthåller den så mycket just nu. Skyller allt på min nya ipod som jag inte kan skriva inlägg från utan bara läsa - surfar rätt mycket på den. Och på att jag blivit tröttare än vanligt nu och inte alls har lust att hänga här på kvällar och nätter längre =/ 
    Du är inte ensam, är själv här mer sällan än innan. Nu är jag ändå här mer än jag varit innan i vår och sommar, det är väl så.. man behöver en fl-paus ibland.

Hur har du det "där borta" allt bra ff?
  • Angels Fall First
    Mandi74 skrev 2009-08-25 21:26:50 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:14:33 följande: Du är inte ensam, är själv här mer sällan än innan. Nu är jag ändå här mer än jag varit innan i vår och sommar, det är väl så.. man behöver en fl-paus ibland. Hur har du det "där borta" allt bra ff?
    Jo, fast jag tycker egentligen inte att jag har riktigt flpaus helelr. Mer slamptrådspaus Och den verkar lång. Nu är det tom längesen jag ens var in och läste Ananrs så brukade jag alltid göra det. 
    Jo då. allt är väl helt okej. Fortfarande lite upp och nervänt. Vet du det inte redan så är jag gravid. Så det är ungefär en miljard tankar i huvudet om framtiden - om den blir här elelr hemma, ensam eller med honom, hemmamamma eller vad som nu står till buds om jag stannar, åka hem och bli ensam förälder - kommer han att vilja ha kontakt med barnet isf. Stanna men sen komma på att fan det var ett misstag, är det lätt att få med barnet hem om det är fött här. En miljard frågot var det ja  
  • Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:32:29 följande:

Jo, fast jag tycker egentligen inte att jag har riktigt flpaus helelr. Mer slamptrådspaus Och den verkar lång. Nu är det tom längesen jag ens var in och läste Ananrs så brukade jag alltid göra det. Jo då. allt är väl helt okej. Fortfarande lite upp och nervänt. Vet du det inte redan så är jag gravid. Så det är ungefär en miljard tankar i huvudet om framtiden - om den blir här elelr hemma, ensam eller med honom, hemmamamma eller vad som nu står till buds om jag stannar, åka hem och bli ensam förälder - kommer han att vilja ha kontakt med barnet isf. Stanna men sen komma på att fan det var ett misstag, är det lätt att få med barnet hem om det är fött här. En miljard frågot var det ja  
    Har du sett den nya tråden? Vi är ju inne på nr 6!! nu, den viktigaste tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45677901.html

Oj, nej det visste jag inte.. Grattis eller vad ska man säga? Förstår om det är många tankar nu, inget lätt beslut att fatta. Vad säger han om det då?
  • Alemonia

Jag svarade ja fast det rent tekniskt var efter nollningen dvs morgonen efter nollesittningen och det med en fadderist som nu är min make.

• BlivandeUngMamma

Va??? Ålder eller hur många man varit med? *pregnancy-confusion*

• Thaleya

Jag har aldrig varit på nollning :(

• Anonym

Undvek nollningen allt jag kunde men så var jag över 25 år innan jag började på universitet också. LIIIIIIIITE för gammalt för sånt

• Anonym (FJANT)

vår skola höll inte på med sådant fjanteri

• Freddan

Var det meningen att man skulle bli kåt under nollningen också?! Jag tog alkoholen på allra största allvar och lämnade allt det andra därhän..

• Angels Fall First
    Mandi74 skrev 2009-08-25 21:54:04 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:32:29 följande: Har du sett den nya tråden? Vi är ju inne på nr 6!! nu, den viktigaste tråden. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45677901.html Oj, nej det visste jag inte.. Grattis eller vad ska man säga? Förstår om det är många tankar nu, inget lätt beslut att fatta. Vad säger han om det då?
    Jo då, jag har sett tråden. Jag har skrivit något litet i den också Men jag känner inte för tråden just nu =/ 
    Jo då, det går bra med ett grattis Det blir säkert bra. Tillslut Han har inte riktigt kopplat att jag är gravid än. Så vi får väl se hur det blir. 
Svar på tråden Nollesex?