• Fidelis ad urnam

Nollesex?

Handen på hjärtat, under din nollevecka,,,visst blev du lite väl full och kåt?
    Hade du sex med en annan nolla eller kanske en nolleledare? Eller blev du kanske dubbelmackad av en av varje?

Låt höra nu, hade du sex under din nollning?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nollesex?
  • Airlee

Hehe... min man hade nollesex med en tjej som fortfarande ser väldigt generad ut när vi möter henne på stan trots att det var många år sen nu, innan jag ens fanns med i bilden.

• jaghopparhögt

Jo det hade jag nog hemma med min pojkvän. Fast han var också nolla då så rent tekniskt hade jag sex med en annan nolla under nollningen.

• Anna Paulita

Jag hade ingen nollning. :( Studie och yrkesvägledarprogrammet har kassa traditioner.....:P

• Angels Fall First
    Fidelis ad urnam skrev 2009-08-25 15:00:48 följande:
    H aha, You go girl!
    Jag ville ha kul och det hade jag. På mitt sätt  
    Träffade två killar under nollningen som jag senare blev kks med. Och träffade tre killar som jag hade ons med som blev klasskompisar och väldigt nära vänner  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Angels Fall First
    Anna Paulita skrev 2009-08-25 19:21:14 följande:
    Jag hade ingen nollning. :( Studie och yrkesvägledarprogrammet har kassa traditioner.....:P
    Fy så tråkigt! Nollningen är bland det roligaste jag varit med om. Inte sett till sexet, det hade jag väl kunnat ha ändå. Men sett till allt annat, framförallt gemenskapen det skapar. 
  • Airlee

Angels Fall First skrev 2009-08-25 19:24:52 följande:

I like your kind of fun.
  • Anna Paulita

Angels Fall First skrev 2009-08-25 19:26:06 följande:

Fy så tråkigt! Nollningen är bland det roligaste jag varit med om. Inte sett till sexet, det hade jag väl kunnat ha ändå. Men sett till allt annat, framförallt gemenskapen det skapar. 
    Det stämmer förmodligen väldigt väl. I slutet på förra terminen var vi några som pratade om det, och om vi skulle sätta i gång något dylikt men alla verkar ha "glömt" det under sommaren och att vi ska ut på praktik rätt snart med MASSOR att läsa innan dess gör det knappast mer troligt att någon tar tag i det.

Jag tror generellt att Stockholms Universitets traditioner suger apballe rent ut sagt.
  • Angels Fall First
    Airlee skrev 2009-08-25 19:26:23 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 19:24:52 följande: I like your kind of fun.
    Jo då. Innan jag kom till nya staden och nollningen så hade jag haft sex med tre personer i mitt liv. Lämnade ett 4.5 års förhållande bakom mig. Och efter nollningen så var jag uppe runt 20 personer  
  • Airlee

Angels Fall First skrev 2009-08-25 19:30:21 följande:

Jo då. Innan jag kom till nya staden och nollningen så hade jag haft sex med tre personer i mitt liv. Lämnade ett 4.5 års förhållande bakom mig. Och efter nollningen så var jag uppe runt 20 personer  
    Hahaha, då tog du igen det du missat snabbt med andra ord.
Svar på tråden Nollesex?