• Anonym (Grannbruden)

Jag knullar grannen

Jag måste bekänna en sak. Jag har en affär med grannen. Och hans fru är en av mina närmaste väninnor. Jag började umgås med henne för några år sedan och vi har kommit oss närmare. Hon förtror det mesta för mig. Även en hel del intima och pikanta saker. Som att hennes man är en fantastisk älskare och rejält utrustad till på köpet. Så en gång för drygt ett halvår sedan när hon var bortrest på konferens så gick jag helt sonika över till grannen och förförde honom. Sen dess har vi ett knullförhållande som hon naturligtvis inte har en aning om. Vi bor i höghus, jag i våningen under dom, så det är tämligen lätt för oss att träffas. En gång hörde hon mig när jag kom. Men vad hon inte visste var att det var hennes make som satte på mig.

• Svar på tråden Jag knullar grannen
  • Indillia

Kul för dig!
    eller
    Skäms på dig, hur kan du?!

Välj vilken du vill.

• Dorian Ertymexx

Skriv dagbok. När affären uppdagats, du blivit dumpad och utkickad och lägenheten såld, så har du alltid memoarerna som du kan sälja till SF så de kan göra en "komedi" av det hela.

Av intäckterna kan du kanske köpa en tavla av John Bauer eller så, bland annat.

• Anonym (hm..)

Näe men du får allt ta och hitta dig en egen karl! Lite smårisigt att göra så mot din vän, el inte så lite heller. Dåligt med män i er by kanske?

• Anonym (Grannbruden)

Visst är det smågrisigt. Till och med helgrisigt. Inget jag direkt är stolt över. Men det vara blev så...och det bara blir så..hela tiden. Jag är väl bara kåt heltenkelt. Han med. Och då knullar vi. Fast det är inte rätt mot henne. Det vet jag

• Anonym

Jag tror att du vill provosera?
    Och du, ta och se dig om efter både ny karl och vän. Allt kommer fram. Tillslut.

• Airlee

Vilken sorglig liten historia. Förstår inte riktigt poängen.

Svar på tråden Jag knullar grannen