• Anonym (Grannbruden)

Jag knullar grannen

Jag måste bekänna en sak. Jag har en affär med grannen. Och hans fru är en av mina närmaste väninnor. Jag började umgås med henne för några år sedan och vi har kommit oss närmare. Hon förtror det mesta för mig. Även en hel del intima och pikanta saker. Som att hennes man är en fantastisk älskare och rejält utrustad till på köpet. Så en gång för drygt ett halvår sedan när hon var bortrest på konferens så gick jag helt sonika över till grannen och förförde honom. Sen dess har vi ett knullförhållande som hon naturligtvis inte har en aning om. Vi bor i höghus, jag i våningen under dom, så det är tämligen lätt för oss att träffas. En gång hörde hon mig när jag kom. Men vad hon inte visste var att det var hennes make som satte på mig.

• Svar på tråden Jag knullar grannen
  • Anonym

Riktigt jävla svinigt av dig att göra nått sånt mot dig vän.
    Jag tror på karma, och för dig kommer det nog hända nått riktigt illa för om ett tag.

• Aiwendil

Blä!

Isaks lillebror Tim har anlänt den 15e augusti 2009
  • Anonym

Anonym (Grannbruden) skrev 2009-08-27 17:58:09 följande:

Visst är det smågrisigt. Till och med helgrisigt. Inget jag direkt är stolt över. Men det vara blev så...och det bara blir så..hela tiden. Jag är väl bara kåt heltenkelt. Han med. Och då knullar vi. Fast det är inte rätt mot henne. Det vet jag
    "Det bara blev så" ?? Haha!!
    Du gick ju in och medvetet förförde honom! Riktigt dålig vän skulle jag påstå. Men det är väl det du förväntar dig att få höra eftersom du skriver det här?

Sanningen kommer alltid fram nån gång på ett eller annat vis och då blir det jobbigt och taskigt för både dig och mannen i fråga.
  • Anonym

Är det du din j**el som tar hand om min makes sexlust så jag inte får något alls?

• Anonym (Grannbruden)
    Anonym skrev 2009-08-27 18:13:58 följande:
    Är det du din j**el som tar hand om min makes sexlust så jag inte får något alls?
    Eh knappast. Bor du i höghus och har en välutrustad man? Bor ni högst upp? "Spelar din man innebandy och tennis 3-4 ggr i veckan"? Svarar du ja på allt det här så börjar det brännas. Om inte så kan du andas ut vad mig anbelangar. Då är det kanske någon annan som gör det. Men inte jag.
    Jag får så jag klarar mig av den här mannen nu. 3-4 "träningspass" i veckan är lagom tycker jag. Lite märkligt att hon inte har noterat att han kommer hem med nytvättade och "osvettiga" träningskläder jämt.
  • Anonym

Anonym (Grannbruden) skrev 2009-08-27 18:20:12 följande:

Eh knappast. Bor du i höghus och har en välutrustad man? Bor ni högst upp? "Spelar din man innebandy och tennis 3-4 ggr i veckan"? Svarar du ja på allt det här så börjar det brännas. Om inte så kan du andas ut vad mig anbelangar. Då är det kanske någon annan som gör det. Men inte jag. Jag får så jag klarar mig av den här mannen nu. 3-4 "träningspass" i veckan är lagom tycker jag. Lite märkligt att hon inte har noterat att han kommer hem med nytvättade och "osvettiga" träningskläder jämt.
    Det är väl klart hon har märkt!? Tror ni verkligen att hon inte skulle märkaen sådan sak då det säkert är hon som har hand om tvätten och att det aldrig kommer några träningskläder i tvättkorgen??? Frågan är väl bara när hon ska kunna hitta bevis på att han är otrogen eller ni själv försäger er.

Som sagt... Det kommer fram så småningom.
  • Fridelina2

Hur nära vänner är ni? Låter som att du tycker hon är korkad eller "sämre" än dig.

"Lite märkligt att hon inte har noterat att han kommer hem med nytvättade och "osvettiga" träningskläder jämt."

Jag skulle inte rota i min mans träningsväska. Där borde lukta sååå illa och svettigt, och det vill jag inte stoppa näsan i.

Varför "gick du in och förförde" honom? För att se om hon talade sanning, eller för att du ville ha sex? Varför isåfall med hennes man? Finns där ingen annan du kan ta? Har han visat intresse tidigare? För du verkar inte vara den som har problem att skaffa dig en sexpartner...

• 86TiAn82

Anonym (Grannbruden) skrev 2009-08-27 17:58:09 följande:

Visst är det smågrisigt. Till och med helgrisigt. Inget jag direkt är stolt över. Men det vara blev så...och det bara blir så..hela tiden. Jag är väl bara kåt heltenkelt. Han med. Och då knullar vi. Fast det är inte rätt mot henne. Det vet jag
    Så en gång för drygt ett halvår sedan när hon var bortrest på konferens så gick jag helt sonika över till grannen och förförde honom.
    dom två går inte ihop. för det blir aldrig bara så. du väljer ju själv att göra det så det är inte precis som att du varit tok full (vilket heller inte är någon ursäkt men lättare att förstå iaf) när det blev som det blev.
    Idiotiskt av dej men det är du som får leva med att antagligen förstört din väns förhållande med mera, jag är glad att jag inte har vänner som dej iaf.
  • cissij72

Varför gör man en sån sak? vad får du ut av detta ?

Svar på tråden Jag knullar grannen