• Anonym (Grannbruden)

Jag knullar grannen

Jag måste bekänna en sak. Jag har en affär med grannen. Och hans fru är en av mina närmaste väninnor. Jag började umgås med henne för några år sedan och vi har kommit oss närmare. Hon förtror det mesta för mig. Även en hel del intima och pikanta saker. Som att hennes man är en fantastisk älskare och rejält utrustad till på köpet. Så en gång för drygt ett halvår sedan när hon var bortrest på konferens så gick jag helt sonika över till grannen och förförde honom. Sen dess har vi ett knullförhållande som hon naturligtvis inte har en aning om. Vi bor i höghus, jag i våningen under dom, så det är tämligen lätt för oss att träffas. En gång hörde hon mig när jag kom. Men vad hon inte visste var att det var hennes make som satte på mig.

• Svar på tråden Jag knullar grannen
  • Anonym

Det kommer ju att uppdagas. Varje hus har sin skarpögda granne!

• Helikopterr

vilka sorgliga små liv man ser här på FL. stackare

• mingla78

Och även du Helikopterr finns registrerad här på FL...
    Snacka om att den stenen kastades i glashuset ;)

• pussgurkan86
    Helikopterr skrev 2009-08-28 09:40:01 följande:
    vilka sorgliga små liv man ser här på FL. stackare
    håller med men tror dock inte på allt jag läser. allting kan ju inte vara sant.
  • NoMatter

Som jag ser det så har ts inte gjort så himla fel, det är ju trots allt mannen i det här spektaklet som är upptagen och då är det hans sak att hålla fingrarna (och k*ken) i styr. Personligen har jag väldigt svårt att se mina vänners män som potentiella sexpartners men så fungerar ju inte alla.

Klart att det inte är snyggt gjort av ts mot sin vän men fortfarande är hon singel (antar jag) och gör precis som hon vill medan mannen är gift/sambo och borde tänka sig för både en och femton gånger.

Det största modet är tålamodet!
  • Anonym (Jag)

Härligt,man lever bara en gång så varför inte passa på,

• Anonym

Va billig och slampig du måste känna dig!!
    Eller så är allt påhitt!!

• Hayati

Låter mer som en sexfantasi, tycker jag.

• Carpe diem1981

Stackars din "vän" ts...vilket svek av dig. Det är nog det enda jag kan säga. Du är ju ingen vän man hade velat ha vid sin sida precis.

• Carpe diem1981

Stackars din "vän" ts...vilket svek av dig. Det är nog det enda jag kan säga. Du är ju ingen vän man hade velat ha vid sin sida precis.

• maryestelle

Vad vill TS med denna tråd?

• Anonym (Grannbruden)
    maryestelle skrev 2009-08-28 17:38:13 följande:
    Vad vill TS med denna tråd?
    Vad vill jag med tråden? Enkelt...

Inte provocera, trolla eller dyl som förslagits här. Jag visste att man skulle fördömma mig. Och jag vet att det jag gör är fel. Men ibland gör man fel saker medvetet. Man kan inte låta bli. En svaghet helt enkelt. Tänker inte försöka skylla på nåt eller ursäkta mig. När man var liten slickade man på kalla lyktstolpar fast man visste att man skulle ångra det. Att jag skriver här handlar att jag behöver få det ur mitt system. Vissa grejer vill man berätta. Hur sjuka eller korkade dom är. Och att berätta här är ju bättre än att anförtro skvallertackan i lägenheten mittemot.
    Så var det med det.
  • Ruggugglan

Om vänninan har hett temperament eller sinne för "hämnden är ljuv" så bör du avsluta din affär.

Hade jag fått reda på att min väninna gjorde så mot mig, så hade hon ångrat sig.

BF 24 januari.
  • Anonym

Som många fruntimmer gör på fritiden e o sitta o spendera sin tid läsa fl..vilket din ex vän kommer göra. Hon kommer känna igen ord som höghus, välutrustad, träning osv o kommer ställa frågor för hon känner igen sig i ts inlägg..hon vet definivt vem du e.

• Anonym

Japp, ge igen till den j-a kossan, vi vet när det är "träningsdags" hahahaha

Svar på tråden Jag knullar grannen