• Anonym (Grannbruden)

Jag knullar grannen

Jag måste bekänna en sak. Jag har en affär med grannen. Och hans fru är en av mina närmaste väninnor. Jag började umgås med henne för några år sedan och vi har kommit oss närmare. Hon förtror det mesta för mig. Även en hel del intima och pikanta saker. Som att hennes man är en fantastisk älskare och rejält utrustad till på köpet. Så en gång för drygt ett halvår sedan när hon var bortrest på konferens så gick jag helt sonika över till grannen och förförde honom. Sen dess har vi ett knullförhållande som hon naturligtvis inte har en aning om. Vi bor i höghus, jag i våningen under dom, så det är tämligen lätt för oss att träffas. En gång hörde hon mig när jag kom. Men vad hon inte visste var att det var hennes make som satte på mig.

• Svar på tråden Jag knullar grannen
  • singer

Smaka på ordet " Vän" Vad betyder det för dig?
    I min värld gör man inte så mot sina vänner.

• Anonym

jag tror på karma o jag hoppas du gör det med, så gör fan inte en "väv"

• Anonym

låter mer som det är en fantasi....

• Anonym

VIlken OND människa du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

Jag bor i radhus och har världens hetaste granne- Dock är vi båda upptagna på varsitt håll, men det hindrar inte små djävlar ifrån att sätta sig på min ena axel och viska små snuskiga fantasier i mitt öra...
    De här fantasierna tar jag med mig när jag är ensam och tillfredsställer mig med.

Det du bör fundera över, är något jag själv funderat över, hur trevligt kommer det bli att bo kvar där, granne med detta paret när/om det hela uppdagas????

Usch, vilken hemsk stämning i trapphuset framöver!!!
    Vem av er ska flytta, tycker du?

• TaXiChicK

åh fyyy faan vilken vidrig människa du är! hur kan du sova om nätterna???Förresten är ju han lika vidrig!
    hade jag vart din vännina så hade jag sett till att du inte kunnat visa dig ute den dan jag fått reda på att du knullat min man....för det kommer ju fram förr eller senare. Och i dom flesta fall önskar nog båda parter att det kommit fram förr.

• Anonym (stackare!)

Det är rätt synd om dig måste jag säga!
    Det är synd att du inte vet vad vänskap är och inte heller hur man skaffar en egen kk.
    Det tyder på en enorm osäkerhet inom dig skulle jag tippa på.
    Mindervärdes komplex kanske?
    Tror inte att han kan respektera dig heller, bara ett hål att stoppa k*ken i då och då.

Lycka till med livet och hoppas att du lär dig att sätta värde på riktiga saker i livet.

• KeChi

Jag hoppas att du bara trollar...

• TeAmo

Visst är det okej att ha en relation med grannen, men hans sambo/fru är en av dina närmaste vänninor! Nej.. det är inte okej!

• mingla78

Alla gör vi våra val här i livet.

Vem vet vad killens tjej gör under tiden som han är på "tennisträning"?
    Vem vet vilka fler killen ligger med förutom granntjejen?
    Vem vet? Kanske killens tjej redan vet om detta och till och med tänder på det? Kanske deras (parets) lilla hemlighet?

Som sagt, alla gör vi våra val här i livet. Huvudsaken är att man kan stå för sina handlingar.
    Jag lägger min energi på annat. Och det gör jag nu!

=)

Svar på tråden Jag knullar grannen