• Anonym (flicka)

Ageplay??

Är det någon här som ägnar sig åt ageplay? Hur går ni tillväga, har ni något exempel på scenarion i rollspelet eller förslag till en nybörjare?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-26 15:32
    Jag är speciellt nyfiken på om någon som sysslar med bdsm har lust att dela med sig

• Svar på tråden Ageplay??
  • Anonym (flicka)

IRL

Och vad jag vill ha svar på.. Ingen speciell fråga utan mer tips på scenarion, kläder, vad man kan säga och göra under rollspelet (är ny på det men mkt nyfiken)

• Anonym (tjej28)

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:14:07 följande:

IRL Och vad jag vill ha svar på.. Ingen speciell fråga utan mer tips på scenarion, kläder, vad man kan säga och göra under rollspelet (är ny på det men mkt nyfiken)
    Kort kjol, inga trosor, småtrasiga stayups och starkt målad kör jag:)
  • Ärla Minou

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:14:07 följande:

IRL Och vad jag vill ha svar på.. Ingen speciell fråga utan mer tips på scenarion, kläder, vad man kan säga och göra under rollspelet (är ny på det men mkt nyfiken)
    Men vad vill du ha för komponenter i leken då? För det styr väl lite vad man väljer och vad som sägs och görs...?
    Tycker man att smisk är huvudgrejen så passar tex lärare och elev in. Googlar du lite och letar bland smisknoveller så finns det ju triljoner och en olika inramningar till den leken.
  • Anonym (flicka)

Oj, glömde citatknappen i förra inlägget, det var till (tjej28)

plast killen skrev 2009-08-26 13:13:14 följande:

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:01:41 följande:
    villl du vara den "yngre" i leken eller den äldre?
    Den yngre. Jag är undergiven i samtliga våra lekar.

Anonym (Undrande gubbe) skrev 2009-08-26 13:12:25 följande:
    Jag har en fundering kring Ageplay (Tänder själv på det). Jag vet att man kanske inte i själva leken definiera åldern mellan parterna men hur ser det ut för Er? Var går gränsen för vad som är accepterat?
    Oj, så svårt. Den moraliska gränsen går kanske vid yngre tonåring? Jag har inte heller funderat färdigt på det än.
  • Ärla Minou

Eller så här...hur ser dina fantasier ut? Vad är det du vill ska hända? Det är ju vad du har för turn-ons som styr...

• Anonym (Undrande gubbe)

Ärla Minou skrev 2009-08-26 13:12:52 följande:

Det beror ju väldigt mycket på vad man har för gränser för vad man tycker känns ok... Det här är en definition från Darkeside.se på ageplay:Utlevande av dominans/undergivenhet genom att anta rollen som vuxen eller yngre (än sin biologiska ålder), endera i ett tillfälligt rollspel eller som ett permanent sätt att förhålla sig till varandra. Ofta sammankopplat med omhändertagande dominans, uppfostran och disciplin. Det kan även handla om att ha en inre "liten"-identitet som vill komma fram och leka ibland. Inrymmer även termer som Daddy-play, innerkids, adult babies. För mig skulle alla anspelningar på småbarn gå fetbort och framkalla kräkningar.Annars är väl lärare och elev en klassiker, eller? Med eller utan skoluniform.
    Jag håller med dig till fullo angående småbarn men det är också det som är lite intressant. Ålderskillnaden i sig är väl inte det som tänder oss. När jag är 70 år tror jag inte att jag tänder på en AP lek med en 55 årig kvinna. Eller?

P.s Jag föredra med skoluniform D.s
  • Anonym (Undrande gubbe)

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:17:55 följande:

Oj, glömde citatknappen i förra inlägget, det var till (tjej28)plast killen skrev 2009-08-26 13:13:14 följande:
    Oj, så svårt. Den moraliska gränsen går kanske vid yngre tonåring? Jag har inte heller funderat färdigt på det än.
    Idag kan jag nog acceptera din gräns, men undrar hur jag resonerar när mina döttrar kommer upp i den åldern.
  • Ärla Minou

Anonym (Undrande gubbe) skrev 2009-08-26 13:18:56 följande:

Ärla Minou skrev 2009-08-26 13:12:52 följande:
    Jag håller med dig till fullo angående småbarn men det är också det som är lite intressant. Ålderskillnaden i sig är väl inte det som tänder oss. När jag är 70 år tror jag inte att jag tänder på en AP lek med en 55 årig kvinna. Eller?P.s Jag föredra med skoluniform D.s
    Inte en susning hur det funkar...är inte riktigt inne på ageplay i någon större utsträckning. Men det är säkert olika hur viktigt det är med den faktiska åldersskillnaden och hur mycket som är i huvudet. En sjuttioåring kan ju tänka sig vara 40 och att den 55-åriga partnern är 19 eller? Eller så går det jättebra att vara den 70-åriga chefen som tar sig an den nyanställda 55-åringen? Om nu det är upphetsande? Ingen aning som sagt.
  • Anonym (kille)

min gräns gick vid puberteten. allt var via chat typ msn eller snyggast.

• plast killen

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:17:55 följande:

Oj, glömde citatknappen i förra inlägget, det var till (tjej28)plast killen skrev 2009-08-26 13:13:14 följande:
    du kanske vill vara en olydig skolflicka som blir bestraffad när du varit olydig?
    eller kanske vill bli förnedrad så du skäms?
Svar på tråden Ageplay??