• Anonym (flicka)

Ageplay??

Är det någon här som ägnar sig åt ageplay? Hur går ni tillväga, har ni något exempel på scenarion i rollspelet eller förslag till en nybörjare?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-26 15:32
    Jag är speciellt nyfiken på om någon som sysslar med bdsm har lust att dela med sig

• Svar på tråden Ageplay??
  • Ärla Minou

Nu tog den allmänna fantasin slut...

• Anonym (flicka)

Ärla Minou skrev 2009-08-26 14:13:47 följande:

Nu tog den allmänna fantasin slut...
    Tycker att din fantasi är mycket bra Tack så mycket för alla tips! Men haha, det där med scifi/vampyrism osv går bort även för mig. Är nog mer inne på flicka/farbrorgrejen..

Är det fler som har erfarenheter inom ageplay? Jag tror inte det är såå ovanligt, eller har jag fel?
  • Anonym (Nizze)

Varför inte köra på:

Lantbrukstema = Bonde & bondtös
    Ridskoletema = Ridlärare & ridskoleelev
    Sjukhustema = Läkare & Undersköterska

Lycka till och knulla försiktigt...

• Anonym (flicka)

Anonym (Nizze) skrev 2009-08-26 14:47:39 följande:

Varför inte köra på:Lantbrukstema = Bonde & bondtösRidskoletema = Ridlärare & ridskoleelevSjukhustema = Läkare & UndersköterskaLycka till och knulla försiktigt...
    Njae knulla försiktigt är inget för mig Men tack för dina tips!
  • Anonym (flicka)

Puffar lite såhär på kvällskvisten

• Anonym (ålder)

Skulle du vilja/våga låtsas vara riktigt ung, kanske 14-15 år?

DET skulle kanske driva din partner till kåthetens yttersta höjder...

• Anonym (flicka)

Anonym (ålder) skrev 2009-08-26 22:50:02 följande:

Skulle du vilja/våga låtsas vara riktigt ung, kanske 14-15 år?DET skulle kanske driva din partner till kåthetens yttersta höjder...
    Ja absolut, kanske tillochmed lite yngre, 12-13.
  • Anonym (ålder)

Anonym (flicka) skrev 2009-08-27 08:34:54 följande:

Anonym (ålder) skrev 2009-08-26 22:50:02 följande: Ja absolut, kanske tillochmed lite yngre, 12-13.

DET skulle i alla fall göra mig väldigt kåt. Så inihelvete tabu kanske men så är det...
    (fast 13-14 i så fall, 12 känns för ungt för mig; jag vill låtsas att "hon" är inne i puberteten i alla fall, på väg att bli kvinna, kåtheten vaknar etc. Hebefili, inget peddo, och då känns det bättre att det handlar om en ung tonåring...).
  • Anonym (flicka)

Anonym (ålder) skrev 2009-08-27 12:41:19 följande:

Anonym (flicka) skrev 2009-08-27 08:34:54 följande:
    DET skulle i alla fall göra mig väldigt kåt. Så inihelvete tabu kanske men så är det...(fast 13-14 i så fall, 12 känns för ungt för mig; jag vill låtsas att "hon" är inne i puberteten i alla fall, på väg att bli kvinna, kåtheten vaknar etc. Hebefili, inget peddo, och då känns det bättre att det handlar om en ung tonåring...).
    Jag själv blev av med oskulden några veckor efter jag fyllt 13 så därför känns det helt okej. Jag vet att man kan vara "redo" då, det var med en jämnårig kille och helt otraumatiskt.

Men mina fantasier är nog lite mer åt tvångshållet.
  • Ärla Minou

Det är inte din Dom som ska starta en sån här tråd då? Eftersom du inte vill planera...?

• Anonym (flicka)

Ärla Minou skrev 2009-08-27 17:13:02 följande:

Det är inte din Dom som ska starta en sån här tråd då? Eftersom du inte vill planera...?
    Nä han vet nog vad han ska göra, jag är mest nyfiken på hur andra gör
  • Anonym (M)

borde väl funka i de flesta myndighets situationer?

läkare - patient (eller läkare ssk) ung kvinna kommer in till en läkare som gör en brysk undersökning

eller advokat - klient .. ledsen tjej ska få läsa testamentet av sin mor/far men hamnar i händerna på advokaten

sen överallt där man kan hamna i underläge...
    ful gubbe i hiss med en tonårstjej på väg till sin kompis. nödstopp och hon är fast

• Anonym (ung tjej)

Me like! är gift med en man som är 18 år äldre än mig! =)

• höstlycklig

Intressant ämne!

Det är inga större problem att hitta scenarier på nätet, på t.ex. www.sexnovell.se/age-play/

Själv tycker jag det är jättespännande att fantisera, och skriva historier. De bästa ageplay-upplevelserna har jag faktiskt haft på nätet med en tjej som jag chattade med, där jag fick vara mig själv i min ålder (39) och hon ville vara 13-14 (var egentligen 25). Det blev otroligt spännande dialoger där vi själva byggde upp scenarier, mycket bättre än de sexnoveller man kan läsa (tycker jag

Ett tips om man inte vill hålla på med fåniga kläder etc, det är att ligga i ett mörkt rum och tillsammans fantisera ihop ett scenario. Jag berättar hur jag gör och vad jag tänker, hon hur hon gör och tänker. Man kan göra en ganska lång historia och bygga upp en spänning. Om historien blir bra lever man sig in i rollerna. När man rör varandra i historien så kan man röra varandra i verkligheten. Då kan man överdriva ålderskillnaden precis som man önskar...

Svar på tråden Ageplay??