• CarAndG

Mammalediga i Göteborg?

Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
    Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.

Mvh Carola

• Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?
  • Milla D

Hej!
    Jag har en son som är snart 11mån, vi tycker om att promenera och fika.

• CarAndG

Vi bor i Lunden. Det gör väl ingenting om vi är lite utspridda, vi får mötas någonstans på mitten =)
    Milla D vart bor ni??

• maria1975

Hejsan, hänger också gärna med bor i Hisings Backa. Har en tjej på 5 mån + en 5 åring, en 9 åring och en bonus på 9 år. Så har fullt upp men ändå ledig tid när barnen är på skolan på f.m.

• calnaneas

Hej,
    jag har en nyfödd kille på 2 veckor, bor i Olskroken.
    Träffas gärna framöver på fika och promenader!

• coolchick

Hej hej!

Jag har en liten kille på snart 5 mån och en tjej som fyller 7 i okt. Vi bor strax utanför Gbg men tar oss lätt in till centrala stan med buss {#lang_emotions_smile}

• CarAndG

Hej tjejer..
    Va skoj att det va några som ville ses. Vad sägs om att ses på en fika på tisdag nästa vecka (8 sep)??

• atena100
    CarAndG skrev 2009-08-31 12:25:22 följande:
    Vi bor i Lunden. Det gör väl ingenting om vi är lite utspridda, vi får mötas någonstans på mitten =)Milla D vart bor ni??
    Hej hallå! Jag bor också i Lunden. Har en liten dotter på 8 månader. Här hemma hela september, men sen ska jag gästspela på jobbet i 3 månader, för att sen vara hemma igen! :) Promenad o fika, gärna i närområdet nån gång vore skoj!
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100
    calnaneas skrev 2009-08-31 19:08:11 följande:
    Hej,jag har en nyfödd kille på 2 veckor, bor i Olskroken.Träffas gärna framöver på fika och promenader!
    Hejhej! Då är vi 2 här inne som bor ganska nära varandra..kul!
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?