• CarAndG

Mammalediga i Göteborg?

Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
    Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.

Mvh Carola

• Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?
  • atena100

Jag kan med på måndag, men det blir isof på em vid 12.30 som tidigast ( eller ja kan bli tidigare, beror lite på när lillan äter sin lunch, hur natten har varit)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • calnaneas
    ufsenuffen skrev 2009-09-04 21:31:25 följande:
    jag kan som sagt på måndag... en promenad tar jag gärna, har ju hund som måste ut flera gånger om dagen, men jag föredrar en längre runda på fm. när passar det er andra? jag är ute och promenerar varje dag...
    Jag tar gärna en promenad på mån om det inte är totalt skitväder

Min lilla kille är bara 3 veckor, och vi har inte fått in några rutiner än, så tider är jag lite dålig med....haha!

Men när är du ute på fm?
    /Anna
  • ufsenuffen

vi som kan på måndag, skall vi enas om en plats att mötas?
    vad sägs om utanför redbergsgrillen vid 12:30 tiden...?

//Louise

• coolchick

Måndag kan jag inte tyvärr. Dotterns lutar skolan vid ett, så jag måste vara hemma då, plus att vi ska till BVC på fm för 5-mån vaccineringen. Bäst att stanna hemma sen, sist blev lillen lite hängig efter sprutorna {#lang_emotions_frown}

Men hänger gärna på nästa gång!

• atena100
    ufsenuffen skrev 2009-09-06 00:24:02 följande:
    vi som kan på måndag, skall vi enas om en plats att mötas?vad sägs om utanför redbergsgrillen vid 12:30 tiden...?//Louise
    Ja, låter som en bra idé!! Som sagt om vädret till låter, inge HÄLLregn eller ORKANblåst!! Lite av dem gör ju inget...... :)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • calnaneas
    ufsenuffen skrev 2009-09-06 00:24:02 följande:
    vi som kan på måndag, skall vi enas om en plats att mötas?vad sägs om utanför redbergsgrillen vid 12:30 tiden...?//Louise
    Okej, låter bra! Ses om en stund!
    //Anna
  • BigganB

Hej
    Jag jag har en liten tjej på drygt 2 veckor. Det skulle vara jättekul att komma ut och träffa lite andra mammor. Ensamma promenader blir lite tråkigt i längden. Vi bor i majorna, men jag har inga problem att ta mig någon annan stans i stan.

• ufsenuffen

...hej tjejer, hoppas ni hinner läsa detta innan ni sticker ut, jag känner mig lite krasslig och hoppar därför över promenadfen med er. jag vill vara lite extra försiktig i dessa förkylningstider....

kanske senare i veckan! onsdag?

//Louise

• ufsenuffen

...om det blir fika imorgon så kan jag tipsa om café Gubbero som annonserar till hemmaföräldrar och för att ha plats för barnvagnar...

jag skulle gärna träffas på en em kaffe imorgon, jag vill ju gärna träffa er....

//Louise

• coolchick

Vilka kan imorgon då? Jag kan {#lang_emotions_smile}

CarAndG
    Kan inte du lägga in en träfftråd i ditt originalinlägg? Så kan vi skriva in alla träffar och datum och sånt där.

Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?