Mammalediga i Göteborg?
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Jag kan med på måndag, men det blir isof på em vid 12.30 som tidigast ( eller ja kan bli tidigare, beror lite på när lillan äter sin lunch, hur natten har varit)
vi som kan på måndag, skall vi enas om en plats att mötas?
vad sägs om utanför redbergsgrillen vid 12:30 tiden...?
//Louise
Måndag kan jag inte tyvärr. Dotterns lutar skolan vid ett, så jag måste vara hemma då, plus att vi ska till BVC på fm för 5-mån vaccineringen. Bäst att stanna hemma sen, sist blev lillen lite hängig efter sprutorna 
Men hänger gärna på nästa gång!
Hej
Jag jag har en liten tjej på drygt 2 veckor. Det skulle vara jättekul att komma ut och träffa lite andra mammor. Ensamma promenader blir lite tråkigt i längden. Vi bor i majorna, men jag har inga problem att ta mig någon annan stans i stan.
...hej tjejer, hoppas ni hinner läsa detta innan ni sticker ut, jag känner mig lite krasslig och hoppar därför över promenadfen med er. jag vill vara lite extra försiktig i dessa förkylningstider....
kanske senare i veckan! onsdag?
//Louise
...om det blir fika imorgon så kan jag tipsa om café Gubbero som annonserar till hemmaföräldrar och för att ha plats för barnvagnar...
jag skulle gärna träffas på en em kaffe imorgon, jag vill ju gärna träffa er....
//Louise
Vilka kan imorgon då? Jag kan 
CarAndG
Kan inte du lägga in en träfftråd i ditt originalinlägg? Så kan vi skriva in alla träffar och datum och sånt där.