Mammalediga i Göteborg?
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Tack,calnaneas för en trevlig promenadsnack-tur! Blev ju nästan en timma iaf! 
Hoppas det kan bli fler rundor!!
Ja, Gubbero Cafét är bra! Jag kan tänka mig att lunch eller fika där imorgon. Vilken tid isof?
Vad bra att två av er kom iväg på en promenad tillsammans! Jag ser fram emot att komma med på nästa!
ang en ev em fika imorgon, på café gubbero, så kan jag efter 14 kanske 14:30...?
//Louise
När kan du?
det skulle isf vara tidigare på fm, ngn gång mellan 9-10:30...
Ang. fika imorgon på Café Gubbero, ufesnuffen o coolchick..så hade nog em. varit bättre för mig...eftersom min sambo ska ta ledigt från jobbet imorgon, o jag nämnde att jag ev. skulle fika på em. Han åker sedan bort i jobb i 10 dar.
Men vill ni ta det på fm. så gör ni det! Så får jag hoppa på nästa gång!! :)
hej jag vill gärna också vara med här :) fick min dotter i juli, bor vid munkebäck, verkar ju vara fler här i samma område, trevligt trevligt.
funderar på att gå till öppna förskolan i morgon på kåken, någon som har varit där?
... det känns faktiskt lite stressat att träffas på förmiddagen imorgon, tyvärr.
..om du atena vill fika imorgon em så träffas jag gärna.
ang öppnaförskolan så har jag inte varit där, men tänkte gå dit längre fram, min son är bara 5 veckor så det känns lite tidigt ännu, eller? När börjar man gå?
...där finns ju fik också, vi kan ju träffas där i framtiden!
vad kul att vi börjar bli ett litet gäng som vill träffas....