• CarAndG

Mammalediga i Göteborg?

Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
    Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.

Mvh Carola

• Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?
  • Sheala

Hej alla! Vad kul att vi verkar vara några som kan tänkas ses! Jag insåg att jag fått fullbokat i veckan. Lunch med arbetskamrater och gamla vänner - en mormor som vill hälsa på osv. Jag är gärna med nästa vecka!

• ufsenuffen

jag är redo på torsdag kl 13 vid ingången till kyrkogården!

• coolchick

Vet att ni alla bor i någorlunda samma område, men lägger ändå in ett förslag om en hemmafika hos mig i Mölnlycke nästa vecka. Jag kan alla dagar, så ni kan väl kolla om det är nån speciell dag som ni kan?

Om ni vill alltså {#lang_emotions_smile} Ibland är det skönare att vara hemma hos någon, och slippa trängas med vagnar och så ute.

• Viicii

Hoppar gärna in här! Har en dotter på snart 4 veckor. Vore jättetrevligt med några att umgås med, de ensamma promenaderna är inte roliga =). Bor i Västra Frölunda, fler som bor där?

• calnaneas
    atena100 skrev 2009-09-07 14:47:49 följande:
    Tack,calnaneas för en trevlig promenadsnack-tur! Blev ju nästan en timma iaf! Hoppas det kan bli fler rundor!! Ja, Gubbero Cafét är bra! Jag kan tänka mig att lunch eller fika där imorgon. Vilken tid isof?
    Tack själv för turen!

Jag tror jag hoppar på promenaden på tors! Alltid skönt att komma ut lite om det är bra väder.
    Men som sagt; min lille kille är bara 3 veckor, så det blir inga superlånga promenader som jag hinner med mellan ammningarna
  • Hallonmuffins

jag hänger också gärna med på torsdag om det är okej? har ni träffats förut allihop så ni känner igen varandra? :)

• CarAndG
    Hallonmuffins skrev 2009-09-08 19:17:15 följande:
    [citat]
    jag hänger också gärna med på torsdag om det är okej? har ni träffats förut allihop så ni känner igen varandra? :)
    [/ci
    Jag tror att det är några som har träffats innan men inte alla. Självklart kan du hänga på. Ju fler desto trevligare =)
  • atena100
    calnaneas skrev 2009-09-08 18:36:03 följande:
    Tack själv för turen!Jag tror jag hoppar på promenaden på tors! Alltid skönt att komma ut lite om det är bra väder.Men som sagt; min lille kille är bara 3 veckor, så det blir inga superlånga promenader som jag hinner med mellan ammningarna
    ufsenuffen har också en liten en, 5 veckor!! :=)
    Ja, vi får hoppas att det håller i sig det goooa vädret! Imorgon ska det ju bli super!!

Men nice, då blir vi några stycken på promenaden på torsdag! Trevligt!!

ufsenuffen
    Tack för fikat idag. Gott o trevligt! MEn vi ses ju på torsdag igen, för visst skulle du med o promenera?
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100
    Hallonmuffins skrev 2009-09-08 19:17:15 följande:
    Jag har träffat calnaneas och ufesnuffen...en i taget... :=)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Mammalediga i Göteborg?