Pergotime
Jag o min sambo ska börja med första kuren Pergo på tisdag och vi hoppas sååå, men man vill ju inte va så hoppfull på första försöket!!!
Jag o min sambo ska börja med första kuren Pergo på tisdag och vi hoppas sååå, men man vill ju inte va så hoppfull på första försöket!!!
Jag tycker de låter toppen...jag kan börja...:)
Pergostart!!
1 September - playfull
jag ska göra mitt VUL på dag 12
jag har en liten undran...vilken dag ungefär brukar ni få eran mens...jag har för mig att jag hade en cykel på ca 35 dagar sist för sex år sedan...
Idag är jag på dag 10 och har haft ont i magen...ungefär som när jag har mens...vad kan det vara??? Det är väl alldeles för tidigt för ÄL nu???
När är vanligast att ÄL inträffar??
Lite uppdatering bara...
Playfull: Pergostart 1/9, ÄL ca ??, BIM ca ??
Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
Mary0280: Pergostart 30/8
PirriPirri: Pergostart 31/8
Katizi:Pergostart 16/8 ÄL ? BIM ?
Knasten: Proverastart 24/8 pergostart 9/9, Äl 20-21/9, BIM 5/10.
Nyköpings bo: pergostart mars ÄL ca28/8 BIM 11/9
oki, men vad är vanligast...tänkte mest för att jag haft så lång cykel förut så borde den väl inte va så kort nu...
självklart är du meeer än välkommen här!!! Vi håller alla tummarna för varandra...
Va på VUL idag...han hittade tre blåsor i vänstra äggstocken på ca 13 mm och en i högra på 17 mm. Det va ju ganska lovande...han trodde jag skulle få ägglossning om ca 3-4 dagar... Då är det bara köra på då...*ler* Känns som att man inte ska ha nå stora förväntningar på första försöket men de har man ju ändå...
Hur stora ska äggblåsorna vara egentligen? Hur har de sett ut för er som gjort VUL runt den 12:e dagen??
kram på er alla