• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Pigelinen

Så nu är de bestämt, vi ska ner på fredag... så nu vill jag ha förslag på vilken overll samt vilka fodrade regnkläder jag bör satsa på till min dotter på 1år (stl80/86 på vanliga kläder) samt om de är något märke jag INTE bör köpa. Vet ju att de finns både och i modeller.

Gärna bilder vill jag ha också... och jag just de, jag vill ha en snyggare vintejacka till henne också, inte sportmodell utan mer "fin" gärna enfärgad och då brun...

Jag köper aldrig tvål, schampo osv men ALLTID våtservetter, inte för att de är så himla mycket billigare men de har bara blivit så... sparar en 5a per paket emot hemma.

• Krabbolina
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:43:11 följande:
    tror ni att man blir inlagd på psyket om man börjar köpa julklappar nu ?
    nej, det blir man inte!
    Vi ska köpa julklappar när vi ska dit!
  • Pigelinen
    Krabbolina skrev 2009-08-31 15:47:10 följande:
    nej, det blir man inte!Vi ska köpa julklappar när vi ska dit!
    hihi man blir ju som barn själv när man väl bestämt sig för att åka ner... Min man retar mig dock, två gånger har jag nu fått fortköringsböter till eller ifrån GeKås så mina resor har blivit dyra... men nu ska jag sitta i bak på fredag... så teoretiskt kan jag ju handla för 1500kr MER än om jag hade kört eller hur?
  • jenniebebisimars
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:49:32 följande:
    hihi man blir ju som barn själv när man väl bestämt sig för att åka ner... Min man retar mig dock, två gånger har jag nu fått fortköringsböter till eller ifrån GeKås så mina resor har blivit dyra... men nu ska jag sitta i bak på fredag... så teoretiskt kan jag ju handla för 1500kr MER än om jag hade kört eller hur?
    ja absolut ....så måste det ju va
  • Krabbolina
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:49:32 följande:
    tagen av fartkamera eller poliskontroll?

Klart du kan handla för 1500 kr extra!
  • EnilemmE

Ni som har eller har haft vinteroveraller från Gekås, är de smala i modellen??

♥ LOVA & STINA ♥
  • EmmaKlemma

EnilemmE: Nej vår var inte smal. den var vanlig

Svar på tråden Gekås vol 12