• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Pigelinen
    Krabbolina skrev 2009-08-31 16:20:55 följande:
    tagen av fartkamera eller poliskontroll?Klart du kan handla för 1500 kr extra!
    första gången var den en mobil kamera och andra gången en stolpe... att maninte lär sig.. men jag hålelr på er, jag räknar med 1500kr extra att handla för.

De här figurerna i Drömmarnas trädgård som finns med p åbloggen, någon som vet pris och storlek på dem?
  • Mollie77
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:43:11 följande:
    tror ni att man blir inlagd på psyket om man börjar köpa julklappar nu ?
    Hehe risken finns,dock har jag börjat sedan en månad o tänker fortsätta den 16 onde när jag ska till gekås..
    Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Kaerleksbarn
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:43:11 följande:
    tror ni att man blir inlagd på psyket om man börjar köpa julklappar nu ?
    HAHA!
    Det hade vi tänkt gjort i lördags men blev liksom ingen tid "över" ;)
  • Kaerleksbarn
    Jenny90 skrev 2009-08-31 12:52:05 följande:
    Hej alla gekås proffs! Har läst igenom mycket av tråden men inte hittat något svar på min fråga.. Finns det mjukliftar på gekås? Pris och färg? Undrar också hur mycket pengar man kan behöva, tänkte köpa alla prylar (utom möbler och vagn)när jag ska ner den 12e eftersom jag bor långt bort och antagligen inte kommer dit någon mer gång före bf.

Vi handlade precis allt till bebis i lördags (utom vagn, spjälsäng och skötbord) och allt som allt gick hela kalaset på 6000kr.. men när jag sen dagen efter räknade igenom hela kvittot för att se vad endast bebis hade gått på så va det bara 2058kr :)
  • Kaerleksbarn

Smultronhjärta: Riktigt snygg tråden blev och vem skulle kunna tänkas starta ny om inte du ;)

• livet med barn

Ska till g-kås runt oktober nån gång.
    Finns det något där man absolut inte får missa?
    Tänkte köpa lite till bebisens ankomst 20/1.

• cajsasmamma

Hej
    Hoppar in i tråden och frågar om nån vet vad det finns för hästmineraler eller vitaminer där om det finns nåt sånt där? Och vad kosta det isf?

• Kaerleksbarn
    cajsasmamma skrev 2009-08-31 18:56:27 följande:
    Hej Hoppar in i tråden och frågar om nån vet vad det finns för hästmineraler eller vitaminer där om det finns nåt sånt där? Och vad kosta det isf?
  • Kaerleksbarn

Hoppsan!

Det finns massor med hästgrejer så kan helt säkert tro det finns vitaminer och mineraler också. Dock har jag absolut ingen aning om pris...

• Jenny90
    Kaerleksbarn skrev 2009-08-31 18:42:25 följande:
    href="www.familjeliv.se/Forum/forkortningar.php">bf.Vi handlade precis allt till bebis i lördags (utom vagn, spjälsäng och skötbord) och allt som allt gick hela kalaset på 6000kr.. men när jag sen dagen efter räknade igenom hela kvittot för att se vad endast bebis hade gått på så va det bara 2058kr :)
    Det låter ju lovande, tänkte ta med 5000, kanske lika bra endå med tanke på allt annat man brukar plocka på sig!

Frågar igen ifall någon vet om det finns mjukliftar?
Svar på tråden Gekås vol 12