• Krabbolina

Gekås vol 12

Pigelinen skrev 2009-08-31 15:43:11 följande:
    tror ni att man blir inlagd på psyket om man börjar köpa julklappar nu ?
    nej, det blir man inte!
    Vi ska köpa julklappar när vi ska dit!
  • Krabbolina
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:49:32 följande:
    hihi man blir ju som barn själv när man väl bestämt sig för att åka ner... Min man retar mig dock, två gånger har jag nu fått fortköringsböter till eller ifrån GeKås så mina resor har blivit dyra... men nu ska jag sitta i bak på fredag... så teoretiskt kan jag ju handla för 1500kr MER än om jag hade kört eller hur?
    tagen av fartkamera eller poliskontroll?

Klart du kan handla för 1500 kr extra!
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-01 14:03:44 följande:
    Japp- Mickis och de kostar 189:- eller om det var 199:-
    vi köpte en dyr från play 2 learn men Lukas vill inte hålla i den. Han går längs möbler. Jag tror att han inte gillar den för han tippa en gång med den. Får se om vi satsar på en Mickis vagn, de kanske är stadigare.
  • Krabbolina
    Flutterby skrev 2009-09-01 15:22:21 följande:
    Tittar in i tråden för att varna! Köp INTE de superbilliga batterierna, de suger! Varar bara några timmar!
    här använda bara Duracell, de bästa batterierna enligt oss. Billigt är inte alltid bäst.
  • Krabbolina
    littlemisstrouble skrev 2009-09-02 14:04:59 följande:
    Jösses JULEN har invaderat gekås. Var där i söndags och personalen höll på att ladda med tomtar glitter REDAN Det blir bara tidigare och tidigare för varje år.
    man hinner ledsna på julen innan den kommer.....
  • Krabbolina
    SweetSugarKiss skrev 2009-09-03 09:48:53 följande:
    shit det låter bra^^du la inte ut så extremt mkt på den va?
    den kostar runt 600 har jag för mej.
  • Krabbolina

det blir resa i oktober för vår del, sköt upp det en månad! Men jag ska inte åka v44 när det är skollov!

• Krabbolina
    Kaerleksbarn skrev 2009-09-04 12:38:49 följande:
    Till min blogg?
    ja, du skrev att man skulle kolla på dina bilder i din blogg. Men jag hittar inte heller någon bloggadress.
Svar på tråden Gekås vol 12