• Krabbolina
    JessAnn skrev 2009-10-21 10:11:12 följande:
    Jag ska åka den 2 november och vi kommer vara framme vis 8,30. Jag har varit inne o kollat nu i någon veckas tid på köbarometern. Det står ju alltid att det inte är någon kö. Fungerar den??? Någon som vet?
    kolla på lördag förmiddag så ska du nog få se att köbarometern fungerar.
  • Krabbolina
    Ekorrfamiljen skrev 2009-10-22 18:00:46 följande:
    De med fleece kostar 229:- och de med fårskinn kostar 650-nånting.
    och jag ångrar lite bittert att jag inte köpte en!
  • Krabbolina
    Dysch skrev 2009-10-23 22:06:02 följande:
    Ja köpte farmen igår, den kostade 379kr
    åååh vad jag ångrar att jag inte hade bättre koll på leksakspriser när jag var där!
    Vill köpa farmen till Lukas i julklapp men jag får köpa den i en leksaksaffär känns det som!
  • Krabbolina

jag var tvungen att kolla webbkameran över kövägen och redan nu är det kö, ska bli intressant att se hur lång den är när de öppnar kl 8

• Krabbolina
    babybloggen skrev 2009-10-25 16:52:30 följande:
    Mamma Tes skrev 2009-10-25 15:55:27 följande: Behöver man köpa bäddmadrass? Räcker det inte med själva madrassen? Vad är fördelen med att ha bäddmadrass också? Jag tänkte köra med dra-på-lakan och då blir det lite knepigt med bäddmadrass, eller tänker jag fel här?
    dra-på-lakan har vi i lukas säng och han har bäddmadrass. Man drar ju lakanet över bäddmadrass och madrass. Fördel med bäddmadrass är att man kan tvätta den om det sker olyckor i sängen.

Plastad frotté använder vi aldrig mer, för det blev tokvarmt och Lukas blev helt svettig.
Svar på tråden Gekås vol 12