• Snuttjulla

Gekås vol 12

Smultronhjärta skrev 2009-09-17 09:56:02 följande:
    Ja liite bättre kanske det blir även om jag tror att det kommer vara kaos även då, men är man inställd på det så är det inte fullt lika farligt..Jag hade hellre åkt en vecka tidigare än en vecka senare om jag var du Överlag så tycker jag att månaderna slutet av oktober till slutet av november är fruktansvärda medan december inte är fullt lika farligt..Det spelar ju iofs ingen roll, jag springer ju där oavsett
    Jaaa... *surar* jag vill ju åka tidigare. Beklagar mig varje dag. När de ringde och sa att de inte kunde åka v 44 längre, blev jag såå glad, trodde de hade insett vad jag påpekat, (efter råd härifrån) Men de "jävlarna" har bestämt sig för att åka senare. I november... *suckar* Kan ju inte heller åka själv, och de är så urbota korkade att de vägrar låna pengar så vi kan åka tidigare... *suckar igen* Allting kommer ju vara slut... jag VILL och MÅSTE (nästan) ha den där lurvjackan, men den kommer ju inte finnas när jag kommer dig...
  • Snuttjulla
    Smultronhjärta skrev 2009-09-17 10:11:19 följande:
    Lurvjackan finns knappt kvar av nu så den lär nog inte finnas oavsett..Jag ska dit imorgon eller på lördag och kanske kan hjälpa dig..isf får du inboxa
    haha... sett att du funderat på att tradera sälja... tycker du ska göra det, men ja, jag tror jag vill ha den... ska fundera på vilken färg... återkommer... tack...
  • Snuttjulla
    Kaerleksbarn skrev 2009-09-21 22:22:20 följande:
    Åh så många olika versioner att välja på om servetter^^ haha!
    ja, jag gillar bara papperstvättlappar! Köper coops Xtra, 200 för 19.90 (kostade iaf sist vi köpte, ca 1/2 år sen... Men "färdiga tvättlappar" är ju himla praktiska när man är ute och rör på sig! Gula skumtvättlappar tycker jag är äckligt...
  • Snuttjulla

Förresten, tillbaka till gekås, funderar lite på de här vakumpåsarna som det pratades om för några sidor sen, är det nån som har måtten?

• Snuttjulla
    252 skrev 2009-09-22 13:41:29 följande:
    Hej i höst vädret!!Skall åka ner till ullared 3nov en lördag,tror ni det kommer va mycket folk då?Skall köpa kläder till familjen och lite leksaker till julklapp.Finns det någon som kan rekomendera någon docka på ullared?Har tittat i leksaks affärer men hittar ingen vi tycker om..gärna i TYGTack!
    3:e nov är ju en tisdag! Då ska jag äntligen få åka, och det sägs att fom 1 oktober spelar det ingen roll när man åker, alltid massor med folk, men jag håller tummarna för lite mindre än väntat iaf...
  • Snuttjulla

Är det nån som tittat "live" på lurvjackorna, både på gekås och Maxi, som kan jämföra?

• Snuttjulla
    sweetlina skrev 2009-09-21 22:43:57 följande:
    ja gick in o kollade nu iaf:)130x74cm & 86x50cm
    tack för måtten...
  • Snuttjulla

Kommer på att jag kanske kan fråga här, om nån sett en sån där makapär som man har och masserar huvud/hårbotten med? En grej med massa "pinnar" i stål som man kör lite på huvudet? Nån som vet? och pris iså fall! (tänkte, de verkar ju ha allt annat så en sån vore ju toppen...)

• Snuttjulla
    planerat09 skrev 2009-09-26 17:10:17 följande:
    Finns på onoff och teknikmagasinet. På onoff kostade "huvudvispen" som jag kallar den för 49kr.
    åh, 49:- på onoff, låter jättebra ju, tycker teknikmagasinets verkar för dyrt, och sambon blev skitsur när jag sa att jag ville ha en orgasmatron i present (han trodde det var nåt helt annat och tog det som en förolämpning. ) Men då ska jag kolla om jag hittar på onoff, annars ska jag kolla ullared när vi åker dit... tack!
  • Snuttjulla
    thelwin skrev 2009-10-08 10:16:53 följande:
    Va typiskt men tyvärr är det bara då som bussresan går från kungsängen i sthlm. Kanske ska försöka dra ihop lite fler folk och ta bilen ist en helg. Jag har varit i ullared i stort sett varje år sen jag föddes och har aldrig behövt ståi kö utanför så ngn gång måste väl bli den första
    har du kollat håbobuss? vet att de funderade på en bussresa ner till ullared, kan säkert gå in och kolla på deras hemsida, eller ringa och kolla... de har haft resor dit förrut...
Svar på tråden Gekås vol 12