• Snuttjulla

Gekås vol 12

Joona skrev 2009-10-09 15:44:31 följande:
    Min lampa var ju med i gekås bloggen =) jennyochstjarnan.blogspot.com/search/label/In...Översta inlägget, se länken i inlägget och längre ner på sidan finns mina andra inköp från ullared
    Såg på din blogg att din dotter gillar Dora. Kan tipsa om att kolla Ellos på nätet, min man köpte massor med Dora-filmer, för kanske 30-40 kr styck isomras, kanske har de massa kvar? Annars brukar man kunna hitta på Rusta... Lycka till!
  • Snuttjulla
    Joona skrev 2009-10-09 15:44:31 följande:
    Min lampa var ju med i gekås bloggen =) jennyochstjarnan.blogspot.com/search/label/In...Översta inlägget, se länken i inlägget och längre ner på sidan finns mina andra inköp från ullared
    Såg på din blogg att din dotter gillar Dora. Kan tipsa om att kolla Ellos på nätet, min man köpte massor med Dora-filmer, för kanske 30-40 kr styck isomras, kanske har de massa kvar? Annars brukar man kunna hitta på Rusta... Lycka till!
  • Snuttjulla

Finns det stort utbud på paketkalendrar? nån som vet? nu är det inte alls långt kvar tills jag ska åka... typ bara 11 dagar! Åh, som jag väntat...

• Snuttjulla

nu känner jag mig stressad. När ni säger att ni inte hunnit igenom allt på 5-6 timmar. mitt resesällskap har tänkt sig 2-4 tim. Max. Ändå åker vi jättelångt... *nervös* Det blir mitt debutbesök på ullared, och är jättespänd. Har tjatat och hängt här i tråden i månader. Usch, kommer säkert att bli sjuk lagom till RESAN! Eller så kommer det hela gå till som i mina mardrömmar, jag kommer dit, får stå i kö, är jättekissnödig och världens foglossning, och kan inte annat än att springa till toakön, som också är milslång, och jag missar allt, så jag knappt hunnit handla nåt när det är dags att åka hem. *orolig*

• Snuttjulla
    framsteg skrev 2009-10-13 23:44:54 följande:
    ...brorsans fd trodde hon skulle vara inne på GeKås 1 timma eller max och absolut 2 timmar första gången hon var där, och hon skulle nog knappt åka dit igen. ...6-7 timmar senare kom de ut... Detta är nog ca 8 år sedan och jag vet att hon idag åker dit själv ännu och är där ett antal timmar
    Mmm, jag skulle gärna, utan att varit där innan, avsätta hela dan och kvällen för det här ändamålet, men inte jag som kör, så får snällt ta vad som erbjuds. De brukar alltid vara klara på 2-3 timmar, och jag förstår inte hur. Sambon tror det är för att de inte har lika mycket pengar att spendera som vi, men vad spelar det för roll om man inte har tid att handla för dem. (avsatt pengar varje månad för det här, och ska ju handla julklappar till alla kusiner (alla under 7 år=leksaker) Ska ju dessutom hem i tid tills jag börjar jobba kl 6 dan efter, och vill gärna sova lite innan. *suckar*
  • Snuttjulla
    Jojja88 skrev 2009-10-13 20:24:02 följande:
    Eftersom det är ditt första besök på gekås och ni kanske inte ska vara där så länge så rekommenderar jag att du gör en inköpslista i den mån du kan så att du inte blir distraherad av allt. Jag hade med mig 5 kompisar förra året som aldrig varit där förut men dom tyckte att det var jättekul (när dom kommit över chocken över hur stort det var ;) ) skämt åsido, du kommer säkert tycka att det är jättekul men rikta in dig på det du verkligen vill ha/ behöver och kolla på annat sen om du får tid. ts har ju lagt in en del länkar så kolla på gekås hemsida och framförallt på kartan över varuhuset, det vet jag att mina kompisar tyckte var bra att ha kollat innan så hade de lite koll på hur det såg ut.
    Ja, jag har en "liten" lista här, som jag ständigt uppdaterar, mycket tack vare denna sida... Har knåpat på den i 3 mån snart, men är ändå orolig. Jag är en sån som skulle kunna kolla i roliga butiker i flera timmar, även de små, hur ska detta gå då, med så stora ytor... Jag tröstar mig med, att i absolut värsta fall, så kan jag ju åka i januari igen, då bebis är född och det sägs att det är lugnt därnere då...
  • Snuttjulla
    thelwin skrev 2009-10-14 22:08:35 följande:
    [citat]
    Jippi på fredag natt drar vi till ullared hade bokat en bussresa den 31 okt, men ngn här i tråden "varnade" mig att det kunde va sjukt mkt folk. Så nu blir det en biltur på 50 mil enkel väg ist. Hoppas det kan va lite lugnt den här helgen iaf. Vad tror ni.Är det ngn som åkt bil från sthlm och vet ca hur lång tid det tar???
    Vi bor ju nästan grannar... grannkommuner menar jag, och brorsan brukar åka ner, de åker vid 10-11 och stannar ganska många gånger, rökpauser och sånt, och de är alltid nere så de hinner sova en stund innan de öppnar...
  • Snuttjulla

nån som vet hur långt alfons åberg kläderna går i storlek? och så undrar jag på vilken avdelning tomma vanliga ramar finns? är det på heminredning?

• Snuttjulla

En fråga bara, om deras köbarometer, varje gång jag tittar på deras hemsida, är den alltid på ingen kö alls, låter ju märkligt. Måste man aktivera den? Webb-kameran kan jag inte se allt, kommer upp ett nytt fönster, men inget mer... Hm...

• Snuttjulla

En fråga bara, om deras köbarometer, varje gång jag tittar på deras hemsida, är den alltid på ingen kö alls, låter ju märkligt. Måste man aktivera den? Webb-kameran kan jag inte se allt, kommer upp ett nytt fönster, men inget mer... Hm...

Svar på tråden Gekås vol 12