• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • AochJsMamma
    Ekorrfamiljen skrev 2009-10-13 19:54:37 följande:
    Jag köpte en pyjamas från Walking Baby till sonen i storlek 98! Blev jätteglad för i vanliga butiker (Lindex, H&M osv finns det bara upp till strl. 86/92.)
    Toppen!! Tack!! Har oxå märkt det, att de slutat vid 86 typ annars. Förutom polarn o pyret, men det tar emot lite att köp aen pyjamas för 250 kr, även om jag handlar mkt annat där..

Nån som vet nåt om flanellpyjamasar???
  • BlygTjej

Hur tror ni det blir med folk imorgon då?

• Maria84
    BlygTjej skrev 2009-10-15 20:34:52 följande:
    Hur tror ni det blir med folk imorgon då?
    Jag vet ett tiotal som kommer att vara där ialla fall Bland annat jag och min sambo
  • chicopico

Idag var där mycket folk.... *pust* Ingen kö in och inte så farligt lång kö till kassorna men mycket folk iaf

• Maria84

Har fått med mig en hel påse med kläder som jag ska lämna tillbaka åt svärmor imorron. De var nere i söndags och det var för stora kläder och jag vet inte vad som skulle lämnas tillbaka Så jag skickar nog sambon till återköpet och så springer jag in till barnkläderna istället

Inatt är det dags att bege sig iväg Äntligen!!!
    Hoppas på att hitta en massa saker och att det inte är allt för mkt folk ialla fall
    Valde visst inte den bästa dagen att åka på med tanke på hur vädret tydligen ska bli imorron men det är bara att hoppas på det bästa

• Bubblan2
    Krabbolina skrev 2009-10-14 23:32:23 följande:
    det var dubbelstorlekar så det blev 74/80 och det känns som om att det passar nästa år med, samma med overallen. Overallen var större än regnstället såg det ut som.
    Tack igen! :)
    Ska försöka muta min syster till att köpa en till Isak när hon åker ner i slutet av månaden.
  • Bubblan2

Jenny K skrev 2009-10-15 09:55:27 följande:

Jag tycker inte att deras dagisvantar är bra. Har haft de två säsonger (lurades å köpa andra gången pga priset med ångrade mig direkt när jag packade upp hemma). De andas inte så de blir aldeles blöta innuti och tummen är så smal (oftast på bara den ena vanten, konstigt) så det är jätte svårt att få på! Ett litet tips bara.
    Tack för tipset!
  • Ixam

Tjock kulan skrev 2009-10-15 12:33:00 följande:

Hejsan tjejerVar på Gekås den 8 okt och köpte bla ett regnställ och en liten pepparkaks dress till min dotter. Väl hemma så ser jag att någon kund lagt fel stl på dressen i korgen för stl 62 . Sitter nu med en dress i stl 98!!!!. Utöver det så var regnstället som jag löpte till min äldsta dotter så stort att det skulle kunna passa en 4 åring...Bara att byta mao. Det jag undrar över är om någon har erfarenhet att byta varor via brev till Gekås, hur funkar det o e det lönt med tanke på portokostnaden? Maken ska upp till Gekås med jobbet men det är först den 20/11 och då har väl bytesrätten gått ut eller? Kan man vara så fräck att man frågar om dispans på bytet av varorna genom att ringa upp till dom ....
    Du kan ju alltid ringa eller maila och kolla. Jag har precis mailat och frågat om byte förmin del ett par dagar efter de ordinare 30 dagarna och det var ok.
  • Bubblan2

marre 84 skrev 2009-10-15 14:17:25 följande:

Jag läste i deras tidning som blev utsickad och där stog det att dom började med det nu i oktober, jag har ullareds kortet och vi ska dit den 30 en fredag hoppas det inte är mycket folk då
    Fredagen den 30:e kan jag meddela att det kommer en bussresa från Dalarna...
  • Bubblan2
    Krabbolina skrev 2009-10-15 15:03:13 följande:
    hur är walking baby kläderna? krymper mycket?
    Fick det här tipset för något år sedan:

"Teddy: Dessa kläder tappar lätt formen dom är EXTREMT breda.

Walking baby: Helt okej

Finns ett plagg med en giraff på lappen: Detta plagg handlar jag uteslutande av dom håller bra är mjuka o sköna o är bra storlek på. Dom noppar sig inte så mycket heller.

Mörkblå lapp med små figurer på: Tycker dom är så där, känns som dom blir lite sladdriga."

Håller med tipsaren men med tillägget att Walking babys pyjamisar är ganska små i storlekarna, i alla fall de hela overallerna och i de mindre storlekarna.
    De Walking baby jag har köpt har hållit sig väldigt bra i färgerna och kvaliten.
Svar på tråden Gekås vol 12