• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • passau

marre 84 skrev 2009-10-15 14:17:25 följande:

Jag läste i deras tidning som blev utsickad och där stog det att dom började med det nu i oktober, jag har ullareds kortet och vi ska dit den 30 en fredag hoppas det inte är mycket folk då
    efter lön och en fredag är det troligen en del folk... bara man är inställd på d så!
  • Krabbolina

ikea mamman skrev 2009-10-15 13:22:05 följande:

okej =) vad bra =) men då kanske de tagit bort deras konstiga stl. eller bara vissa kläder... ja ja de lär märkas.. måttband e iaf bra =)
    alfons kläderna har väl konstiga storlekar har jag för mej, och dessutom små i storlekarna. Men det är ju inte overaller
  • FrökenFreja
    Krabbolina skrev 2009-10-15 15:03:13 följande:
    hur är walking baby kläderna? krymper mycket?
    De jag har haft tycker jag inte krymper, men jag tycker de blir urtvättade ganska snabbt. Hade två pyjamasar från Walking baby, och tyckte de blev bleka och fula ganska snabbt.
  • littlemisstrouble
    marre 84 skrev 2009-10-15 14:17:25 följande:
    Jag läste i deras tidning som blev utsickad och där stog det att dom började med det nu i oktober, jag har ullareds kortet och vi ska dit den 30 en fredag hoppas det inte är mycket folk då
    fick också tidningen idag så jag läste svaret nyss själv men tack ändå
    Planering är a och o......
  • Alison

ikea mamman skrev 2009-10-15 13:07:14 följande:

ngn som sett skötbäddar på gekås, sånna man alltså lägger på skötbordet... å till vilket pris ????=)
    Japp det finns, från 100 o uppåt om jag inte minns fel.
  • stockrosen
    littlemisstrouble skrev 2009-10-15 12:53:06 följande:
    fråga går ju alltid, dom kan säkert lägga undan i rätt storlek om du ber snällt att få byta när din man ska dit. vet inte hur petiga dom är med det men jag tror inte det är några problem
    Nja....de är rätt petiga.
    Jag gjorde nämligen samma sak.
    Tog en overall som var för liten. Skulle ta på sonen den igår och det gick inte för den var en storlek för liten. Ringde Gekås eftersom min mamma ändå skulle dit ner och de sa att det går bra att byta men ENBART om det finns exakt samma vara.

Det gjorde det inte så klart. En ny overall fick inhandlas och nu skall jag försöka sälja den första på Tradera eller Blocket.
    Tycker väl att det är synd att jag inte fick pengarna tillbaka trots att jag faktiskt köpte en ännu dyrare overall. Men någonstans måste de ju dra en gräns och här hade det gått 2 månader exakt!
  • Lingontuva

Fick ullatidningen häromdagen och såg att dom hade adventsljusstaken nusnäs, som jag tittat på här hemma men inte gjort slag i saken å köpt eftersom den kostar lite å jag vill ha två Nån som sett den och vet vad den kostar på gekås!
    Tänkte även fråga om nån visste om det fortfarande fanns fleecefodrade regnkläder å vad priserna ligger på dom?
    Har en kompis som ska åka ner i helgen å är bra sugen jag med, men man får lov å stanna hemma å jobba istället

• Krabbolina
    Lingontuva skrev 2009-10-15 17:04:19 följande:
    Fick ullatidningen häromdagen och såg att dom hade adventsljusstaken nusnäs, som jag tittat på här hemma men inte gjort slag i saken å köpt eftersom den kostar lite å jag vill ha två Nån som sett den och vet vad den kostar på gekås! Tänkte även fråga om nån visste om det fortfarande fanns fleecefodrade regnkläder å vad priserna ligger på dom? Har en kompis som ska åka ner i helgen å är bra sugen jag med, men man får lov å stanna hemma å jobba istället
    249 kr eller 269 kr för fleecefodrat regnställ.
  • Lingontuva
    Krabbolina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    249 kr eller 269 kr för fleecefodrat regnställ.
    Va bra, tack
Svar på tråden Gekås vol 12