• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Rokka Jill
    Bejbi78 skrev 2009-10-16 09:30:25 följande:
    Ni som varit där nyligen; vet ni om det finns leksaker (ej filmer) med Små Einsteins? Och Musses klubbhus! :D
    Nej inget av det dära.. allt annat men inte det (kollade efter det också) tyckte generellt att barnfilmerna inte var så mycket billigare.. däremot betalade jag 79:- för australia och 139 för den siste wolverine filmen (ja, hugh jackman är min man....)
  • MariaFS
    MariaFS skrev 2009-10-12 09:05:44 följande:
    Någon som vet priset på den vita servisen med svarta ränder på från Carin Kry? Såg den i Ullaredsbloggen och blev helt frälst.
    Puff puff
    Ingen som vet?
  • Snuttjulla

En fråga bara, om deras köbarometer, varje gång jag tittar på deras hemsida, är den alltid på ingen kö alls, låter ju märkligt. Måste man aktivera den? Webb-kameran kan jag inte se allt, kommer upp ett nytt fönster, men inget mer... Hm...

• Snuttjulla

En fråga bara, om deras köbarometer, varje gång jag tittar på deras hemsida, är den alltid på ingen kö alls, låter ju märkligt. Måste man aktivera den? Webb-kameran kan jag inte se allt, kommer upp ett nytt fönster, men inget mer... Hm...

• Snuttjulla

• Hejpådig
    Snuttjulla skrev 2009-10-16 10:49:03 följande:
    blev visst tre frågor kö är det oftast (alltid) nu på lördagar mellan typ 10-14 tiden, varierar ju så klart. webbcameran är nog ur funktion, jag får den inte att fungera heller.
  • Smultronhjärta
    Är det kö så visas det på barometern och jag ser båda kameravinklarna- kollade nyss
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Rokka Jill
    kommer upp nytt fönster.. kollade när vi stack.. vi stack när de öppnade och det var en jävla kö-.. .Det var ingen kö när vi kom upp ;)
Svar på tråden Gekås vol 12