• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Jensa1973

Ang saccosäckarna med barbapappa på..
    Är det i strl mässigt lika som ex finns med prinsessa el. cars på Barnens Hus??

Wii Fit.. Är det billigt?? Vill gärna ha ett, kanske skulle man ge sej själv det i julklapp??

• passau
    Jensa1973 skrev 2009-10-20 12:01:07 följande:
    Ang saccosäckarna med barbapappa på..Är det i strl mässigt lika som ex finns med prinsessa el. cars på Barnens Hus??Wii Fit.. Är det billigt?? Vill gärna ha ett, kanske skulle man ge sej själv det i julklapp??
    jag funderade oxå på d till mig själv*L*
    men måste ha ett wii först, har hittat ett för 1999:- men funderar på om d kommer vara billigt efter jul... alltså på annandagsrean...
  • mammaNena

Vill bara "varna" från en som bor nära gekås. nu e det MYCKET folk! kommer dock att fortsätta så fram till jul, så JAG tror inte att någon dag e bättre eller sämre än någon annan längre..

• Ekorrfamiljen
    Skytten75 skrev 2009-10-20 10:28:44 följande:
    Vad är det för färg på Barbapappa saccosäckar? Hur ser de ut? Gillar barnen dem?
    Ljusblå eller ljusrosa med de olika Barba-figurerna i de vanliga färgerna de har.. Ser ut som stora påsar med fyllning av frigolitkulor (tror jag) och om barnen gillar dem vet man ju inte förrän man har testat!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • Jotti
    passau skrev 2009-10-20 12:25:34 följande:
    jag funderade oxå på d till mig själv*L* men måste ha ett wii först, har hittat ett för 1999:- men funderar på om d kommer vara billigt efter jul... alltså på annandagsrean...
    Vart hitta du det för 1999? Det billigaste jag hittat är 2300.
  • GuteCarra

Någon som har bild på saccosäckarna med barbapappa?

Svar på tråden Gekås vol 12