• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • marre 84

Ni som har varit nu på Gekås de närmaste dagarna har ni börjat med julklappar? Det e redan många som redan köper nu så jag ska passa ppå nu när vi åker dit nästa vecka att köpa lite vad har ni köpt för julklappar? därifrån? Tar gärna imott tips på allt då jag har till många att köpa i olika åldrar

• Adelisas

någon mer i tråden som ska dit på fredag???

• NoahLeah
    Adelisas skrev 2009-10-21 07:28:27 följande:
    Jag ska vara där torsdag-fredag!
  • Mamma Tes

Har någon av er köpt kudde till bebis på gekås?

När vi var där tittade vi på kudde men vi tyckte att den verkade för hög. Den var så mjuk att jag är rädd att bebisen skulle komma över på mage och att det då ska finnas kvävningsrisk. Första barnet för oss så det är så svårt att veta.

• Ella174
    Mamma Tes skrev 2009-10-21 08:41:15 följande:
    Har någon av er köpt kudde till bebis på gekås?När vi var där tittade vi på kudde men vi tyckte att den verkade för hög. Den var så mjuk att jag är rädd att bebisen skulle komma över på mage och att det då ska finnas kvävningsrisk. Första barnet för oss så det är så svårt att veta.
    Jag köpte en för nyfödda senast (det fanns speciella för spädbarn), men har faktiskt inte packat upp den.
    Ska ha den i vagnen. I sängen har jag en spädbarnskudde från Babyland...
  • Shoppingtokig
    Mamma Tes skrev 2009-10-21 08:41:15 följande:
    Har någon av er köpt kudde till bebis på gekås? När vi var där tittade vi på kudde men vi tyckte att den verkade för hög. Den var så mjuk att jag är rädd att bebisen skulle komma över på mage och att det då ska finnas kvävningsrisk. Första barnet för oss så det är så svårt att veta.
    Jag köpte vagnkudden där, men den min dotter har i sängen är från "Rätt start", köpte den på Babyproffsen...
  • Ella174

Ja, "Rätt start" har jag också köpt till sängen.
    Men jag tyckte inte att spädbarnskudden på GeKås kändes för hög, men jag kollade kanske inte så noga.
    Köpte även en kudde till tvååriga sonen, men den var mycket högre.

• Mullemonster

Imorgon bär det iväg för lillan och mig!

Har tittat de senaste dagarna på hemsida och webkamera men har ännu inte sett några köer så håller tummarna och hoppas!

• Danneli
    Adelisas skrev 2009-10-21 07:28:27 följande:
    Jag ska dit på fredag
  • passau
    Jotti skrev 2009-10-20 16:06:01 följande:
    Vart hitta du det för 1999? Det billigaste jag hittat är 2300.
    kolla www.pricerunner.se d va ngt internet-företag, men d va inkl. frakt...
Svar på tråden Gekås vol 12